ჩემი კაბინეტი
გამარჯობა, სტუმარი
გთხოვთ რეგისტრაცია.    დაკარგეთ პაროლი?
Quick Log In
Go to bottom პასუხის გაცემა Favoured: 2
თემა: Re:W203
#29762
zemdeg (Admin)
kompressor power///
ადმინისტრატორი
Posts: 5324
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1987-03-02 სქესი: მამრობითი zuradd
მანქანა: MB C32 AMG
გამოშვების წელი: 2002
ძრავი: 3.2
სახ. ნომ.: DOL 002
6 წელი, 8 თვე წინ; 2012/01/04 22:35
Karma: 31  
w203
 
 
aaaangryyyy

  The administrator has disabled public write access.
#29764
V/COLONEL BENZ (User)
Member Avantgarde
Posts: 2623
graphgraph

ადგილმდებარეობა: სენაკი დაბადების თარიღი: 1967-06-03 სქესი: მამრობითი CHIKO67
მანქანა: c220 CDI, C32 AMG W203
გამოშვების წელი: 2001-2001
ძრავი: 2.2-3.2
სახ. ნომ.: MII-757 SW511AT
6 წელი, 8 თვე წინ; 2012/01/04 22:41
Karma: 23  
გაიხარე!!!!!!!!
ამ თემაში ვისაუბროთ მხოლოდ ამ W203 ძარაზე,ანუ C კლასზე 2000-2006 წლის მოდელებზე....სერვისზე...პრობლემებზე და უბრალოდ გავუზიაროთ ერთმანეთს გამოცდილება.

 
 
Last Edit: 2012/01/04 22:59 By V/COLONEL BENZ.
 
KOMFORT+SPEED=MERCEDES[size=4]
  The administrator has disabled public write access.
#29771
V/COLONEL BENZ (User)
Member Avantgarde
Posts: 2623
graphgraph

ადგილმდებარეობა: სენაკი დაბადების თარიღი: 1967-06-03 სქესი: მამრობითი CHIKO67
მანქანა: c220 CDI, C32 AMG W203
გამოშვების წელი: 2001-2001
ძრავი: 2.2-3.2
სახ. ნომ.: MII-757 SW511AT
6 წელი, 8 თვე წინ; 2012/01/04 23:01
Karma: 23  
ვისაც აინტერესებს მათთვის:არსებობს აზრი თითქოს w203 კუზაოზე მხოლოდ ე.წ "სხაჟდენიე" სწორდება და რაზვალი არა...ბევრ ავტომფლობელს "პროფესიონალი" რაზვალსიკები რობოტზე უშვებენ ,ეს არის მცდარი აზრი,სწორდება რაზვალი...ცენტრში იყიდება სხვადასხვა ნომერის მქონე სპეციალური ბოლტები(29 ლარი)...ამ ბოლტების სასუალებით შეიძლება თვალის დახრის კუთხის შეცვლა.
 
 
KOMFORT+SPEED=MERCEDES[size=4]
  The administrator has disabled public write access.
#29774
V/COLONEL BENZ (User)
Member Avantgarde
Posts: 2623
graphgraph

ადგილმდებარეობა: სენაკი დაბადების თარიღი: 1967-06-03 სქესი: მამრობითი CHIKO67
მანქანა: c220 CDI, C32 AMG W203
გამოშვების წელი: 2001-2001
ძრავი: 2.2-3.2
სახ. ნომ.: MII-757 SW511AT
6 წელი, 8 თვე წინ; 2012/01/04 23:03
Karma: 23  
სერვისის განულება w203 ძარაზე.
 
 
KOMFORT+SPEED=MERCEDES[size=4]
  The administrator has disabled public write access.
#29775
V/COLONEL BENZ (User)
Member Avantgarde
Posts: 2623
graphgraph

ადგილმდებარეობა: სენაკი დაბადების თარიღი: 1967-06-03 სქესი: მამრობითი CHIKO67
მანქანა: c220 CDI, C32 AMG W203
გამოშვების წელი: 2001-2001
ძრავი: 2.2-3.2
სახ. ნომ.: MII-757 SW511AT
6 წელი, 8 თვე წინ; 2012/01/04 23:04
Karma: 23  
zemdeg
QUOTE:
შენ იცი ბახვა აბა მიხედე ამ მოდელს
ვეცდები
 
 
KOMFORT+SPEED=MERCEDES[size=4]
  The administrator has disabled public write access.
#29776
V/COLONEL BENZ (User)
Member Avantgarde
Posts: 2623
graphgraph

ადგილმდებარეობა: სენაკი დაბადების თარიღი: 1967-06-03 სქესი: მამრობითი CHIKO67
მანქანა: c220 CDI, C32 AMG W203
გამოშვების წელი: 2001-2001
ძრავი: 2.2-3.2
სახ. ნომ.: MII-757 SW511AT
6 წელი, 8 თვე წინ; 2012/01/04 23:06
Karma: 23  
ე.წ. "რუჩნოი-ხელის" მუხრუჭის დარეგულირება w203 c კლასზე.
 
 
KOMFORT+SPEED=MERCEDES[size=4]
  The administrator has disabled public write access.
#29778
V/COLONEL BENZ (User)
Member Avantgarde
Posts: 2623
graphgraph

ადგილმდებარეობა: სენაკი დაბადების თარიღი: 1967-06-03 სქესი: მამრობითი CHIKO67
მანქანა: c220 CDI, C32 AMG W203
გამოშვების წელი: 2001-2001
ძრავი: 2.2-3.2
სახ. ნომ.: MII-757 SW511AT
6 წელი, 8 თვე წინ; 2012/01/04 23:08
Karma: 23  
როგორც ვიცით w203 ძარაზე წინა დაკიდება არის მაკფერსონის სისტემის....წინა w202-ის დაკიდება უფრო გამძლე იყო მაგრამ ,ეს დაკიდება გამოირჩევა ელასტიურობით და უფრო მოქნილს ხდის მანქანას,მას გააჩნია 4 დამოუკიდებელი საკიდარი(გიტარა),2-2 თითო მხარეს,აქედან ორი ალუმინისაა,ორი კი თუჯის. ალუმინის საკიდრის სუსტი წერტილია მისი რეზინის "ვტულკა",რომელიც ხშირად გამოდის მწყობრიდან,რაც საკიდარში იწვევს ყრუ ბრაგუნის ხმას.თუჯის საკიდრის სუსტი წერტილი კი არის ე.წ. "შარავოი" ,რომელსაც უჩნდება ლუფტი "შატკა" და მოძრაობისას იწვევს ისეთ შეგრძნებას თითქოს მანქანა არამდგრადია. "ვტულკების" შეცვლა შესაძლებელია და ნორმალური ხარისხის ფასები მერყეობს 80-60 ლარის ფარგლებში,აღსანიშნავია რომ თუჯის და ალუმინის საკიდრის "ვტულკები" განხვავებულია,პირველის უფრო პატარაა სიგანეში ვიდრე მეორის,დიამეტრი ერთია და ამიტომ ზოგიერთ "პროფესორ" ხელოსანი შეცდომით ამონტაჟებს. ყურადღება უნდა მივაქციოთ სტაბილიზატორის სამაგრის რეზინებს,ეს რეზინებიც არის ორი კატეგორიის,გაძლიერებული(დიდი სიგანის) და სტანდარტული(სიგანეში ნაკლებია 1 სმ-ით),მათი მწყობრიდან გამოსვლაც იწვევს მაღალი სიხშირის კაკუნს დაკიდებაში.იგივე სიხშირის კაკუნს იწვევს სტაბილიზატორის დამჭერი ე.წ. "ნაკანეჩნიკების" მწყობრიდან გამოსვლა...რაც იშვიათად ხდება. საჭის მექანიზმი არ არის სუსტი,თითქმის ყველა მეორად მანქანს აქქვს ოდნავ ხარვეზი,მაგრამ ეგ არა არის საგანგაშო,მთავარია ყურადღება მიაქციოთ ე.წ. რეზინის "პილნიკებს" მექანიზმის ბოლოებში,თუ პილნიკი გახეულია ან დაბზარულია ეს გამოიწვევს წყლის და ჭუჭყის მოხვედრას მუშა ცილინდრში და აქედან გამომდინარე მექანიზმის რემონტი არ აქცდებათ ....ეს სიამოვნება კი 300-400 ლარი ღირს. დაკიდებაში ყურადღება მიაქციეთ ე.წ. ცაპკის საკისარს....დროთა განმავლობაში მასაც ლუფტი უჩნდება და იწყებს ბრაგუნს. ამორტიზატორები გამძლეა და მე იშვიათად მსმენია მათი მწყობრიდან გამოსვლის შესახებ.
ესეც დაკიდების ძირითადი კომპონენტები...ამას ემატება ამორტიზატორი და საჭის მექანიზმი.
 
 
KOMFORT+SPEED=MERCEDES[size=4]
  The administrator has disabled public write access.
#29780
V/COLONEL BENZ (User)
Member Avantgarde
Posts: 2623
graphgraph

ადგილმდებარეობა: სენაკი დაბადების თარიღი: 1967-06-03 სქესი: მამრობითი CHIKO67
მანქანა: c220 CDI, C32 AMG W203
გამოშვების წელი: 2001-2001
ძრავი: 2.2-3.2
სახ. ნომ.: MII-757 SW511AT
6 წელი, 8 თვე წინ; 2012/01/04 23:13
Karma: 23  
ვისაც ამ კუზაოზე M112 ან M272 V6 ძრავები უდევთ ავტომატი კოლოფებით....ხშირ პრობლემას წარმოადგენს კარობკის ე.წ. პადუშკა..სიმპტომები გამოიხატება იმაში რომ ცივზე ძრავი ძან "იღრინება" და გახურებას თან ერთად ეს ხმა იკლებს...მაგრამ ნაგრუზკისას ძრავი ისეთ ხმას გამოსცემს როგორც სპორტული ბოლოდი...ამასთან ერთად N და P-ში ძრავის ბრუნვათა რიცხვის თანდა თან გაზრდისას საჭეზე შეიგრძნობა ვიბრაცია 2500-3500 ბრუნის დროს. ამ პადუშკის შეძენა დაგიჯდებათ 100-120 ლარი ჩვენს "საყვარელ" მერსედესის ცენტრში.....სხვა არა ორიგინალის დაყენებას არ გირჩევთ...უფრო ძვირი დაგიჯდებათ....ორჯერ ყიდვა...
 
 
KOMFORT+SPEED=MERCEDES[size=4]
  The administrator has disabled public write access.
#29783
V/COLONEL BENZ (User)
Member Avantgarde
Posts: 2623
graphgraph

ადგილმდებარეობა: სენაკი დაბადების თარიღი: 1967-06-03 სქესი: მამრობითი CHIKO67
მანქანა: c220 CDI, C32 AMG W203
გამოშვების წელი: 2001-2001
ძრავი: 2.2-3.2
სახ. ნომ.: MII-757 SW511AT
6 წელი, 8 თვე წინ; 2012/01/04 23:18
Karma: 23  
w203 ძარაზე სუსტი ადგილია სალონის გათბობის სისტემის "ფეჩის" ბერკეტები....სიმპტომები გამოიხატება:მანქანის დაქოქვის შემდეგ დაახლოებით 1 წუთის განმავლობაში ისმის ტკაცუნი....2-3 წამში ერთხელ....და დაახლოებით 1 წუთში წყდება. ამის მიზეზი არის ღუმელის სარქველების მართვის ბერკეტები ,რომლებიც პლასმასისაა და დროთა განმავლობაში ზიანდება და გამოდის მწყობრიდან.ეს ბერკეტები იყიდება ცენტრში და კომპლექტი(2 ცალი) ღირს 60 ლარამდე,ყიდვისას გაითვალისწინეთ და იყიდეთ გაძლიერებული ვარიანტი.ესეც ილუსტრაციები:






 
 
KOMFORT+SPEED=MERCEDES[size=4]
  The administrator has disabled public write access.
#29885
chakhvadze (User)
Member Classic
Posts: 46
graphgraph

ადგილმდებარეობა: tbilisi დაბადების თარიღი: 1991-10-04 სქესი: მამრობითი
6 წელი, 8 თვე წინ; 2012/01/05 14:14
Karma: 0  
მაინტერესებს ანტიფრიზს მიკლებს რო ვაგაზავებ მაგის მეორე მესამე დღეს. დილით რო დავქოქავ ხოლმე top up coolant მიწერს, რატო უნდა იკლებდეს ?
 
 
Last Edit: 2012/01/05 14:15 By chakhvadze.
  The administrator has disabled public write access.

Compartir en Facebook
Go to top პასუხის გაცემა
 
GEOENG
წევრობა
photo
ბოლო წერილები
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
NV87 11:04 - 24-09-2018
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
Yojik 07:12 - 23-09-2018
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
Guka 06:15 - 23-09-2018
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
Yojik 17:57 - 22-09-2018