ჩემი კაბინეტი
გამარჯობა, სტუმარი
გთხოვთ რეგისტრაცია.    დაკარგეთ პაროლი?
Quick Log In
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6 (1 ნახვა) (1) სტუმარი
Go to bottom პასუხის გაცემა Favoured: 5
თემა: Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
#62105
Melime (User)
Member Avantgarde
Posts: 874
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1990-10-05 სქესი: მამრობითი
მანქანა: ML 320 Bluetec
გამოშვების წელი: 2009
ძრავი: 3.0
6 წელი, 1 თვე წინ; 2013/10/18 11:19
Karma: 17  
benco wrote:
QUOTE:
მერსედესზე ბოლომდე მაინც არ ითიშება ასე რომ შემთხვევით რომ გაგეთიშოს მაინც უსაფრთხოდ ხარ:) თუმცა არის ბოლომდე გათიშვის ფოკუსებიც ;)


მართალია კნოფკიდან გამორთვისას 100 პროცენტით არ ითიშება, რო მაინც დაგიცვას ))) ბორტკომპიუტერის ფოკუსებიდან ხდება როგორც მახსოვს სრულად გათიშვა

QUOTE:
ისე ჩემს მანქნაზე ც320 ბევრად მგრძნობიარე ESP აქვს, ვინემ ჩემი ძმისას 2006 წლიანი ც280. შეიძლება საბურავების გამოც იყოს ჩემი ფართეებია ან რაღაც შეიძლება შეიცვალა წლოვანების მიხედვით


მეც ფართეები მიყენია W203 - ზე, R18 225/40 და საკაიფოდ მუშაობს ESP
 
 
Last Edit: 2013/10/18 11:22 By Melime.
  The administrator has disabled public write access.
#62113
Lortkipanidze (User)
Member Classic
Posts: 48
graphgraph

ადგილმდებარეობა: tbilisi სქესი: მამრობითი
მანქანა: mercedes benz C320
გამოშვების წელი: 2001
ძრავი: 3.2
სახ. ნომ.: PVP353
6 წელი, 1 თვე წინ; 2013/10/18 16:57
Karma: 1  
Yojik wrote:
[quote]Lortkipanidze
QUOTE:
W203. ძრავი 3.2. იაპონუტი მარცხენა საჭით, ვერაფრით ვერ გავასწორე საათი, საჭიდან ვერ ასწორებ, ჩემს წინა ევროპულზე ასე იყო. დამეხმარეთ ვინმემ თუ იცით.

ნავიგაციასტან არის კავშირში და მაგიტომ ვერ ასწორებ შენით.
ორთაჭალის ციხეებს რო გასცდები რუსთავისკენ შეგხვდება შუქნიშანი, მაგ შუქნიშანს როგორც კი გასცდები მარჯვენა მხარეს არის პატარა ბენზინ გასამართი და მაგის მოპირდაპირე მხარეს არის დიდი რკინის ჭიშკარი ძველის ძველი პროფილაქტიკაა ხოდა მაგ ეზოში როგორც კი შეხვალ მარცხენა მხარეს არის ხის პატარა შენობა რამდენიმე კიბეა ასასვლელი და მანდ მუშაობს. 599 65 60 90 არტურა. დაურეკე და ისე მიდი თორე რიგები აქვს და თან გვიან მოდის სამსახურში ხოლმე და ტყუილა რო არ ელოდო.

მერე უკვე საჭიდან მენიუში რომ შეხვალ გექნება საათის გასწორების ფუნქციაც და იქიდან გაასწორებ ხოლმე.

Yojik დიდი მადლობა გავასცორებინე დღეს და თან დიაგნოსტიკაც გავაკეთებინე და გამიხარდა, საერთოდ უპრობლემოა ყველაპერი მწყობრში აქვს. გაიხარე!

ასევე მინდა გკითხო როგორ იცვლება მონაცემები, ვერ შევცვალე, ავატარი კი მაგრამ სხვა ვერაპერი ვეღარ გავაკეთე, ანუ მანქანის მოდელი სერია და ა.შ
 
 
Last Edit: 2013/10/18 17:20 By Lortkipanidze.
  The administrator has disabled public write access.
#62122
jorjo (User)
Mersedes clk 230 compresor
Member Classic
Posts: 5
graphgraph

6 წელი, 1 თვე წინ; 2013/10/18 23:11
Karma: 0  
გასაგებია არ უნდა გათიშო, მაგრამ რატომ აქვს გასათიში ღილაკი, ალბათ რაგაცაში საჭიროა და მაგი მაინტერესებს რა შემთხვევაშია უპრიანი მაგის გათიშვა და ისე მართვა
 
  The administrator has disabled public write access.
#62137
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11912
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
6 წელი, 1 თვე წინ; 2013/10/19 12:19
Karma: 103  
LAWER
Melime
საბურავებზე ეგეთი სხვაობის დროს არაფერი არ ხდება.
Lortkipanidze
QUOTE:
Yojik დიდი მადლობა გავასცორებინე დღეს და თან დიაგნოსტიკაც გავაკეთებინე და გამიხარდა, საერთოდ უპრობლემოა ყველაპერი მწყობრში აქვს. გაიხარე!

არაფრის, გაიხარე
QUOTE:
ასევე მინდა გკითხო როგორ იცვლება მონაცემები, ვერ შევცვალე, ავატარი კი მაგრამ სხვა ვერაპერი ვეღარ გავაკეთე, ანუ მანქანის მოდელი სერია და ა.შ

უნდა შეხვიდე "ჩემ პროფილში" და მერე ფორუმის პარამეტრების სექციაში ისევ "ჩემი პროფილი".
jorjo
QUOTE:
გასაგებია არ უნდა გათიშო, მაგრამ რატომ აქვს გასათიში ღილაკი, ალბათ რაგაცაში საჭიროა და მაგი მაინტერესებს რა შემთხვევაშია უპრიანი მაგის გათიშვა და ისე მართვა

როდესაც რაღაც სიტუაციიდან გამოსასვლელად საჭიროა ბუქსაობა მაშინ უნდა გათიშო და დაბუქსავდება. ტალახი / თოვლი.
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#62207
MrBero (User)
Member Classic
Posts: 11
graphgraph


მანქანა: C Class
გამოშვების წელი: 1996
ძრავი: 2.2
6 წელი, 1 თვე წინ; 2013/10/23 17:45
Karma: 0  
სამუხრუჭე ხუნდებს რომელს მირჩევთ ჩემი c class-ისთვის? რომელი ფირმის სამუხრუჭე ხუნდებია კაი?
ამასწინათ ვიყიდე აგლაძის 29-ში რემსა და მაგარი დებილობები აღმოჩნდა, არ გირჩევთ არავის, სამუხრუჭე მანძილი აქვს დიდი და მაგის გამო ლამის ავლეწე რამოდენიმეჯერ მანქანა, ძმაკაცები ერთი ორჯერ დავსვი საჭესთან და გადმომიხტნენ ამ მუხრუჭებით როგორ დაიდხარო...
აკებონო ვნახე ამაზონზე მარა 110 ლარამდე ურტყავს და ცოტა მენანება მაგდენის გადახდა

ტექსტარზე და ატეზე რა აზრის ხართ? premiumautoparts-ში იყიდება 60-65 ლარი ჯდება ჩემს მანქანაზე..

სხვა უკეთესი ვარიანტებიც თუ იცით დაწერეთ
 
 
Last Edit: 2013/10/23 18:12 By MrBero.
  The administrator has disabled public write access.
#62208
GIGA (User)
Member Avantgarde
Posts: 4172
graphgraph

დაბადების თარიღი: 1988-09-24 სქესი: მამრობითი giga_7474
მანქანა: MB W202
გამოშვების წელი: 1998
ძრავი: 2.3 K
სახ. ნომ.: BRZ-001
6 წელი, 1 თვე წინ; 2013/10/23 17:51
Karma: 11  
MrBero

ტექსტარი მიყენია ეხლა მე შენნაირზე და კარგად მუშაობს, შემდეგში ატე-ს ვაპირებ ორივე ნორმალურია. ატე არ მყენებია და იმიტო მინდა ვცადო თორე ტექსტარს არ ვუჩივი
 
  The administrator has disabled public write access.
#62209
Melime (User)
Member Avantgarde
Posts: 874
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1990-10-05 სქესი: მამრობითი
მანქანა: ML 320 Bluetec
გამოშვების წელი: 2009
ძრავი: 3.0
6 წელი, 1 თვე წინ; 2013/10/23 18:14
Karma: 17  
MrBero wrote:
QUOTE:
სამუხრუჭე ხუნდებს რომელს მირჩევთ ჩემი c class-ისთვის? რომელი ფირმის სამუხრუჭე ხუნდებია კაი?
ამასწინათ ვიყიდე აგლაძის 29-ში რემსა და მაგარი დებილობები აღმოჩნდა, არ გირჩევთ არავის, სამუხრუჭე მანძილი აქვს დიდი და მაგის გამო ლამის ავლეწე რამოდენიმეჯერ მანქანა, ძმაკაცები ერთი ორჯერ დავსვი საჭესთან და გადმომიხტნენ ამ მუხრუჭებით როგორ დაიდხარო...
აკებონო ვნახე ამაზონზე მარა 110 ლარამდე ურტყავს და ცოტა მენანება მაგდენის გადახდა :D

ტექსტარზე და ატეზე რა აზრის ხართ? premiumautoparts-ში იყიდება 60-65 ლარი ჯდება ჩემს მანქანაზე..

სხვა უკეთესი ვარიანტებიც თუ იცით დაწერეთ


მე ამბოლში დავაყენე მინტექსები (ტექსტარის ინგლისური ვარიანტი არისო) ძალიან საკაიფოდ ამუხრუჭებს, უბრალოდ თავიდან ცოტას წრიპინებდა, მერე გავაშლიფოვკებინე და დაწყნარდა

ატეს რაც შეეხება, აქებენ, უბრალოდ მანდაც ხარისხების მიხედვით არის ფასები როგორც ვიცი ამიტომ კარგი ხარისხის უნდა იყიდო ასევე აქებენ ბრემბოსაც
 
  The administrator has disabled public write access.
#62247
zau888 (User)
Member Elegance
Posts: 266
graphgraph

ადგილმდებარეობა: საქართველო დაბადების თარიღი: 1990-07-03 სქესი: მამრობითი zaurizauri_90 კრედიტსერვისი
მანქანა: Mercedes-Benz E350
გამოშვების წელი: 2009
ძრავი: 3.2
სახ. ნომ.: ZA-888-UR
6 წელი, 1 თვე წინ; 2013/10/25 12:14
Karma: 4  
ბრემბო მაგარია, მთავარია ორიგინალი იყოს, მაგრამ ფასიც შესაბამისი აქ. მე იტაში ვიყიდე ბოში და კმაყოფილი ვარ, კარგადაც ამუხრუჭებს და არ ხმაურობს.
 
  The administrator has disabled public write access.
#62253
benco (Admin)
brembo
ადმინისტრატორი
Posts: 3154
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1981-07-29 სქესი: მამრობითი beso7x7 www.mercedesclub.ge
მანქანა: Mercedes-Benz W201
გამოშვების წელი: 1993
ძრავი: 190E 2.3-16V
სახ. ნომ.: MY 190 MB
6 წელი, 1 თვე წინ; 2013/10/25 14:12
Karma: 26  
დააყენეთ ბრემბო.. ცოტა რბილია და ადრე ცვდება, მაგრამ მაგრა იჭერს!
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#62268
girogigio (User)
Member Classic
Posts: 5
graphgraph

6 წელი, 1 თვე წინ; 2013/10/26 03:04
Karma: 0  
გამარჯობა ბიჭებო,კეთილი იყოს ჩემი ფეხი ფორუმზე
ერთმა საკვირველება სჭირს ჩემს მანქანას და ვერ გაუგიათ რისი ბრალია
საქმე რაშია მოკლედ და კონკრეტულად, ძრავი მუშაობს არათანაბრად ერთი მხარე უფრო მაღალზე(მძღოლის მხარე) მეორე დაბალზე,ანუ დისბალანსია თუ რა დავუძახო არ ვიცი(ბენზინზეც და გაზზეც), ანუ ადაფტაციების წაშლის მერე და ხელახალი გადაპროგრამებისას მანქანა თითქოს სწორდება(მოძრაობაში არ ეტყობა მაგრამ კომპზე არასტაბილურობა ჩანს (სმესის თუ რაც არის ზუსტად არ მახსოვს მისი დაკვირვებით), ცოტას ან ბევრს გავივლი და აშკარად იტყობს მერე მოძრაობაში(მერე ჩეკსაც ანთებს ნამწვავის არმოწონება ზღვარს სცდება). მანქანა c240 w203 2.6 2002.07 ამერიკისთვის საბაზისო, შეცვლილია სვეჩები(ჩორტ ევო ზნაეტ ბოში+6), კატალიზატორი ამომაღებინეს მაღალ აბაროტზე მეექვსე ცილინდრი ურევდა(ახლა ტრუბები აყენია), (ჰაერის ფილტრიც ახლი დავაყენე), (ბაბინებს მეუბნებიანებიან ბოლო ვარიანტში, ოღონდ ყველა ბაბინის) (მოკლედ დაწერა არ გამომივიდა )
თუ რამე იცით ძალიან დამეხმარებით,


სულ ეს არ არის ამ სიკეთესთან ერთად რადიატორის მარცხენა პლასტმასი(სადაც კრანი უყენია) გაიბზარა და აღდგენამ არ უშველა (ცოტა ხანი კი და ახლა უფრო მეტს აპარებს დღეში 1-2ლიტრა), ეგ ნაწილი ცალკე ვერ ვიშოვე, ვერც ახლებში(არ არისო მაგ მოდელისო, მაგრამ იქნებ სხვა მოდელის მიდის ხომ არ იცით?) , ვერც მეორადებში (ცალკე არ ყიდიან) კომპლექტში კი ნახმრს ისეთ ფასს ადებენ ახალი მომივა ცოტა დამატებით. აქ რას მირჩევთ, იქნებ გეგულებათ რამე პრასვეტი.
 
  The administrator has disabled public write access.

Compartir en Facebook
Go to top პასუხის გაცემა
 
GEOENG
ბოლო წერილები
Звёздные Войны: Скайуокер. Восход 2019 кинопоиск
Kottikcpi 12:09 - 11-12-2019
смотреть Полицейский с Рублевки. Новогодний беспредел 2 2019 бигсинема...
Kottikcpi 12:03 - 11-12-2019
Джуманджи 3: Новый уровень клип скачать 1
Kottikcpi 11:58 - 11-12-2019
Бывшие 2 сезон 3 серия трейлер на русском смотреть
Kottikcpi 11:54 - 11-12-2019