ჩემი კაბინეტი
გამარჯობა, სტუმარი
გთხოვთ რეგისტრაცია.    დაკარგეთ პაროლი?
Quick Log In
Re:LOTEC (1 ნახვა) (1) სტუმარი
Go to bottom პასუხის გაცემა Favoured: 0
თემა: Re:LOTEC
#53971
benco (Admin)
brembo
ადმინისტრატორი
Posts: 3157
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1981-07-29 სქესი: მამრობითი beso7x7 www.mercedesclub.ge
მანქანა: Mercedes-Benz W201
გამოშვების წელი: 1993
ძრავი: 190E 2.3-16V
სახ. ნომ.: MY 190 MB
4 წელი, 9 თვე წინ; 2013/03/06 00:51
Karma: 26  
ეს არის ძალიან იშვიათი და ექსკლუზიური მოდელი.. ამას აქვს სხვა მოდელებიც რომელსაც დავდემ ნელანელა.. სად დაიდოს ეგ თემა გადაწყვიტეთ თქვენ.. სამწუხაროდ ინფორმაცია ძალიან ცოტაა ამ კომპანიის შესახებ

Lotec
ეს არის გერმანული სპორტული ავტომობილბის მწარმოებელი ფირმა რომელიც დაარსდა 1962 წელს Kurt Lotterschmid-ს მიერ
1969 წელს დაიწყო სპორტული ავტომობილების დამზადება. პირველი მოდიფიცირება გაუკეთა Porsches-ს 1975 წელს.
1983 წელს დაიწყო აეროდინამიკული და სპორტული დეტალების დამზადება Mercedes-Benz-სთვის.

1990 წელს მიიღო შეკვეთა არაბი ნავთობ მაგნატისგან, დაემზადებინა სპორტული, სარბოლო მანქანა მისთვის. შეკვეთა დამზადდა 1995 წელს და კლასიფიცირდა შემდეგნაირად Lotec C1000 მისი ფასი შეადსგენდა 3,4 მილიონ ამერიკულ დოლარს. ავტომობილი აღჭურვილი იყო მერსედესის 5.6 ლიტრიანი V8 ძრავით, ორმაგი ტურბოთი და გამოიმუშავებდა 1000 ცხენისძალას.
2004 წელს კომპანიამ დაასრულა მუშაობა ახალ მოდელზე Sirius. ის აღჭურვილი იგივე ძრავით რომელიც დევს Pagani Zonda-ში.
Lotec აანონსებდა ახალ მოდელს 1000 და 1200 ცხენის ძალებიან ვერსიაბს. თვითონ ავტომობილი დამზადებული იყო ნახშირბოჭკოვანი ქსოვილის მასალისგან (კარბონი) რაც რათქმაუნდა წონაზე მოქმედებს. Lotec-მა ასევე განაცხადა 2009 წლისთვის Sirius-ის ახალი ვერსისს შესახებ, რომელსაც შეეცვლება ძარის დეტალება ხოლო ძრავი და ტრანსმისია იგივე დარჩება.
1995 წლის შეკვეთა არაბი მილიარდელის მრიდან იყო მიზანი ყოლოდა ყველაზე სწრაფი და ყველაზე ძლიერი პირადი სპორტული ავტომობილი. წარწერა C აღნიშნავს ნახშირბოჭკოვან ქსოვილს (carbon fiber) ხოლო 1000, ცხენისძალას. მანქანა დაამზადა Lotec-მა Mercedes-Benz-ის ბაზაზე სადაც გამოიყენა 5,6 ლიტრის მოცულობის V8 ძრავი, ორმაგი Garrett-ის ტურბინით რომელიც მუშაობა არაეთილირებულ ბენზინზე და საავიაციო საწვავზე, აღჭუვილია Hewland-ის 5 საფეხურიანი მექანიკური სპორტული კოლოფით და AP IMSA-ს სამუხრუჭე სისტემით. დიზაინი და ინჟინრების მუშაობა დაჯდა 1 მილიონი დოლარი, მანქანის დამზადება 1.2 მილიონი დოლარი. 0,100კმ/სთ. 3,2 წამში: 200კმ/სთ. 8,08 წამში. მაქსიმალური სიჩქარე 429 კმ/სთ







 
 
Last Edit: 2013/06/01 23:59 By benco.
 
  The administrator has disabled public write access.
#58174
nika (User)
Member Avantgarde
Posts: 2295
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Rustavi დაბადების თარიღი: 1990-09-08 სქესი: მამრობითი nika9090
მანქანა: Mercedes-Benz W202
გამოშვების წელი: 1995
ძრავი: 3.6 AMG
სახ. ნომ.: NI-036-KA
4 წელი, 6 თვე წინ; 2013/06/01 20:27
Karma: 5  
ბრავოოო! ძალიან საინეტერსო რამ არის,ეს მართლა არ ვიცოდი!

benco
დიდი მადლობა ბესო ამ ინფორმაციისათვის!
 
  The administrator has disabled public write access.
#76816
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11732
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
9 თვე წინ; 2017/03/16 16:12
Karma: 98  
tato83
გამარჯობა სასიამოვნოა რომ დარეგისტრირდი ფორუმზე.
QUOTE:
საგამო მშვიდობისა ყველას მე ახალი წევრივარ და თუ რაიმეს ისე არ ვაკეთებ მკაცრად ნუ გამსჯით)))))) მაინტერესებს როგორ დავყარო უკანა პადგალოვნიკები როცა პანელიდან კნობკა მუშაობს მაგრამ პადგალოვნიკები მაინც არ იკეცება ტუ ვინმემ იცით გთხოვთ დამეხმარეტ წინასწარ დიდი მადლობა

იგივე აი ამ თემაში დაპოსტე და აქედან წაიშლება... თემის სათაურების შესაბამისად დაპოსტე მომავალში

აი ბმული: თემა: დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
 
 
  The administrator has disabled public write access.

Compartir en Facebook
Go to top პასუხის გაცემა
 
GEOENG
წევრობა
photo
ბოლო წერილები
Re:W204
Yojik 11:46 - 12-12-2017
Re:W204
matrix 11:07 - 12-12-2017
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
Yojik 07:56 - 12-12-2017
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
1nhale 21:11 - 11-12-2017