ჩემი კაბინეტი
გამარჯობა, სტუმარი
გთხოვთ რეგისტრაცია.    დაკარგეთ პაროლი?
Quick Log In
Go to bottom პასუხის გაცემა Favoured: 6
თემა: Re:დიზელის სექცია
#77781
mango (User)
Member Classic
Posts: 5
graphgraph

6 თვე, 2 კვირა წინ; 2018/05/04 19:36
Karma: 0  
გამარჯობა ყველას, თუ იცით 2012 წლიან ბლუტეკ მლ ზე ვოზდუხამერი რა ღირს ?? და ვინმეს თუ აქვს ??
 
  The administrator has disabled public write access.
#77782
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11872
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
6 თვე, 2 კვირა წინ; 2018/05/05 23:21
Karma: 101  
mango
QUOTE:
გამარჯობა ყველას, თუ იცით 2012 წლიან ბლუტეკ მლ ზე ვოზდუხამერი რა ღირს ?? და ვინმეს თუ აქვს ??

გამარჯობა.
ჩვენ არ გვაქვს ნაწილები, თეგეტაში ნახე მერსედესის ცენრში კი ექნებათ მაგრამ 900+ ლარი ეღირება.
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#77807
nukri (User)
Member Classic
Posts: 31
graphgraph

5 თვე, 3 კვირა წინ; 2018/05/28 09:54
Karma: 0  
კლუბელებო დილამშვიდობის. მყავს უკვე მე-6 წელია 2001 წლიანი 203 2,7 ცდი.ასეთი პრობლემა ჯერ არ ქონია ამ ხნის განმავლობაში.დაეწყო გაგუდვები გაზს რომ დააჭერ მიმავალზე ტურბინა აღარ ხსნის. გავაჩერებ ჩავაქრობ ახლიდან რომ დავქოქავ შველის რამოდენიმე კილომეტრზე მერე ისევ ავარიულში ვარდება და ტურბინა არ იხსნება. ხალასტოიზე 30 ზე მეტს არ ადის ტახომეტრი. მყავდა დიაგნოსტიკაზე და ეგრ-ის დაჩიკი აჩვენა. გამოვცვალე უკეთ მუშაობდა ერთი დღე და მეორე დღეს ისევ გაგუდვები დაეწყო.ხელოსანმა მითხრა კოლექტორია გაბიდნული და ჰაერი არ ყოფნისო რომ კლაპანი გახსნასო.კოლექტორი გააუქმებინე, კოჭა შეაცვლევინე და საჰაეროები დააკეტინეო. მირჩიეთ რამე მსგავსი თუ ვინმეს გქონიათ პრობლემა. ვოზდუხამერი და ტურბო კარგიაო დიაგნოსტიკამ.
 
  The administrator has disabled public write access.
#77808
mango (User)
Member Classic
Posts: 5
graphgraph

5 თვე, 3 კვირა წინ; 2018/05/29 20:54
Karma: 0  
გამარჯობა, ხომ ვერ დამეხმარებით.სად შეიძლება ვიშოვო კატალიზატორის წინა დაჩიკი ბუტეკის ძრავზე?
 
  The administrator has disabled public write access.
#77809
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11872
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
5 თვე, 3 კვირა წინ; 2018/05/29 22:03
Karma: 101  
nukri
გაუმრჯოს.
QUOTE:
კლუბელებო დილამშვიდობის. მყავს უკვე მე-6 წელია 2001 წლიანი 203 2,7 ცდი.ასეთი პრობლემა ჯერ არ ქონია ამ ხნის განმავლობაში.დაეწყო გაგუდვები გაზს რომ დააჭერ მიმავალზე ტურბინა აღარ ხსნის. გავაჩერებ ჩავაქრობ ახლიდან რომ დავქოქავ შველის რამოდენიმე კილომეტრზე მერე ისევ ავარიულში ვარდება და ტურბინა არ იხსნება. ხალასტოიზე 30 ზე მეტს არ ადის ტახომეტრი. მყავდა დიაგნოსტიკაზე და ეგრ-ის დაჩიკი აჩვენა. გამოვცვალე უკეთ მუშაობდა ერთი დღე და მეორე დღეს ისევ გაგუდვები დაეწყო.ხელოსანმა მითხრა კოლექტორია გაბიდნული და ჰაერი არ ყოფნისო რომ კლაპანი გახსნასო.კოლექტორი გააუქმებინე, კოჭა შეაცვლევინე და საჰაეროები დააკეტინეო. მირჩიეთ რამე მსგავსი თუ ვინმეს გქონიათ პრობლემა. ვოზდუხამერი და ტურბო კარგიაო დიაგნოსტიკამ.

ნამდვილად ვერ ვხდები რისი ბრალი შეიძლება იყოს. ხელოსნების თემაში წერია დიზელის რამდენიმე კარგი ხელოსანი, ისინი თუ დაგეხმარებიან. აი ეს არის თემის ბმული:
თემა: ხელოსნები
მერე ისევ აქ დაწერე თუ რისი ბრალი იქნება.

mango
QUOTE:
გამარჯობა, ხომ ვერ დამეხმარებით.სად შეიძლება ვიშოვო კატალიზატორის წინა დაჩიკი ბუტეკის ძრავზე?

ფეიქრებზე ან ისანშI დაშლილებში, მანდ თუ ვერ იშოვე მაშინ მერსედესის ცენტრში იკითხე. შეიძლება შეკვეთა არც დაჯდეს ძვირი.
 
 
Last Edit: 2018/05/29 23:07 By Yojik.
 
  The administrator has disabled public write access.
#77881
jkjambo (User)
Member Classic
Posts: 3
graphgraph

4 თვე წინ; 2018/07/18 06:41
Karma: 0  
გამარჯობათ

მოკლედ (თუ გრძლად), მყავს w209 2.7cdi და მაქვს პრობლემა
მანქანა რო გახურდება კარგად , მაგალითად “გაზაობის” მერე , ეწყება მსგავსი რამ . სიჩქარეში როცა არის მანქანა და ტორმუზზე მიდგას ფეხი , აბაროტებს წევს რო დაიძრას მანქანა , ამ დროს ყრის კვამლს (ეგრ-ს უხსნის) , კონდენციენორიდან თბილ ჰაერს უშვებს და ნუ მერე აგდებს ისევ აბაროტს. როგორც ლაშამ(ისანი) მითხრა , ჩაქრობაზე მიდისო გონიაო და მაგიტომ ეგრსაც ხსნის რო გამოფერთXოს და კონდეციონერსაც გითიშავსო .
დიაგნოსტიკაში სუფთაა , კარობკაში გიდრომუფტის აბაროტებს ათამაშებს იმ დროს როცა ზემოთ რაც დავწერე იმას აკეთებს.
კარობკის ხელოსანმა გიდრომუფტამ იცისო ეგო , მაგრამ როგორც ასეთი გიდრომუფტის დრაჟენია არ აქვს მანქანას. უცხოურ ფორუმებს გადავავლე თვალი და ბევრს ქონია მსგავსი რამ ბენზინზე (ალბათ დიზელზეც) და წერენ რომ სოლენოიდის თემააო .
ვინმეს ხო არ გქონიათ მსგავსი შემთხვევა? არ მინდა ყავაზე მკითხავ კარობკის ხელოსნებთან სიარული და 400-500 ლარის გადაყრა გიდრომუფტაზე .
 
 
Last Edit: 2018/07/18 06:43 By jkjambo.
  The administrator has disabled public write access.
#77886
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11872
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
4 თვე წინ; 2018/07/20 02:07
Karma: 101  
jkjambo
გამარჯობა, სასიამოვნოა რომ დარეგისტრირდი კლუბის ფორუმზე
QUOTE:
დიაგნოსტიკაში სუფთაა

ვისთან გყავდა?
მე გირჩევ იურასთან მიხვიდე, ძალიან მაგარი მცონდეა დიაგნოსტიკის / ელექტროობის და თან თვითონაც CDI ჰყავს.
ნომერს აი აქ ნახავ, სიაში პირველია:
თემა: ხელოსნები

დაწრე მერე ძმურად, თუ მოაგვარე რისი ბრალი იქნება.

ასევე მაგ ბმულზე ნახავ დიზელის ძრავების რამდენიმე მაგარი ხელოსის მონაცემებს.
 
 
Last Edit: 2018/07/20 02:11 By Yojik.
 
  The administrator has disabled public write access.
#77890
jkjambo (User)
Member Classic
Posts: 3
graphgraph

3 თვე, 3 კვირა წინ; 2018/07/23 11:31
Karma: 0  
ისანში ვიყავი ლაშასთან (დიზელის ხელოსანი) და მაგან გამიშვა იქვე ელექტროობაზე.
ჯერ ქვემოთ ჩავედი მანდ , შეაერთა და უფ მარტო ეგრ-ს წერსო , დაჟე არც ჩამოყარა ისე გამომიშვა და 20 ლარი გამომართვა . მერე ვისთანაც გამიშვა იმასთან მივედი (მანამდე არ იყო) ალიკა მგონი არ მახსოვს ზუსტად , იმან უტრიალა , ეძება , ყველაფერი შეამოწმა და ალბათ გიდრომუფტააო ეგ ათამაშებსო აბაროტებსო .

მერე რუსთავში ვიყავი ელექტრიკებთან , კაი ბიჭები არიან , გამორიცხული თემააო , დიზელის ხელოსანს მიუყვანე , გიდრომუფტა ვაბშე რა შუაშიაო, სავარაუდოდ ჰაერებს იღებსო .


კონდენციონერი რომ აქვს ჩართული მაგ დროს აკეთებს , ისე არ აკეთებს (ან ძალიან იშვიათად თუ მინიმალურად გააკეთა პერებოის პონტი). მე თვითონ 2 რაღაცას ვფიქრობდი თავიდანვე და ახლაც
1) რო ჰაერებს იღებს და კომპრესია არაა შესაბამისი დატვირთვის დროს
2) თვითონ კონდეცნიონერის კომპრესორს აქვს დარხეული ?

არ ვიცი რამდენად ლოგიკურია , მაგრამ ეგრე ვფიქრობ...

ვაშლიჯვარში უნდა წავიდე მერე რო მოვიცლი და დავწერ თუ გავარკვიე რა იქნება
 
  The administrator has disabled public write access.
#77913
jkjambo (User)
Member Classic
Posts: 3
graphgraph

3 თვე, 1 კვირა წინ; 2018/08/11 17:39
Karma: 0  
მოკლედ სტატუსის განახლება
შევცვალე
1) საწვავის ფილტრი
2) ვოზდუხამერი
3) ეგრ-ის კლაპანკ
4) დამჯდარი სალნიკები გამოვაცვლევინე

100%ით ჯერ არ ვიცი, მაგრამ როგორც წნევის გაზომცით გამოჩნდა კომპრესორიც ძალიან ჯამრთელი აქვს, პრობლემა კონდენციონერის ფილტრშია როგორც მითხრეს, წინ რომ რადიატორი აქვს ეგაა გამოსაცვლელი (ფილტრი შიგნითაა) , კონდენციონერის გათიშვის დროს წნევა მალევე უნდა აწიოს 7-მდეო და ჩემი წვალობს ძლივს ძლიობით ადის (10 წუთში 4-მდე ვერ ავიდა ფაქტიურად)

მანქანას რაც შეეხება, გრამი ბოლი აღარ გასდის, ბენზინზე სუფთად მუშაობს მიუხედავად ცუდი დიზელისა (ტფუი ტფუი ტფუი )



ახლა სხვა საკითხი , გუშინწინ უკანა ფანჯარა დამრჩენია ჩაწეული და წვიმის დროს საკმაოდ დასველდა უკან , მაგის მერე ტორმუზის ნათურები სულ ანთია და მიწერს შეამოწმეო, რა ვუშველო?
ახლა ესპ საც მიწერს
 
 
Last Edit: 2018/08/11 17:43 By jkjambo.
  The administrator has disabled public write access.
#77915
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11872
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
3 თვე წინ; 2018/08/14 11:31
Karma: 101  
jkjambo
გაუმარჯოს.
მადლობა საინტერესო ინფომაციისთვის - გამოადგებათ ფორუმელებს.
QUOTE:
ახლა სხვა საკითხი , გუშინწინ უკანა ფანჯარა დამრჩენია ჩაწეული და წვიმის დროს საკმაოდ დასველდა უკან , მაგის მერე ტორმუზის ნათურები სულ ანთია და მიწერს შეამოწმეო, რა ვუშველო?
ახლა ესპ საც მიწერს

იურასთან მიდი და დაგეხმარება.
უკანა ფანჯრიდან დასველებასთან რამდენად კავშირშია ვერ ვხვდები.

დაწერე მერე როგორ მოაგვარებ - ჯობია ელექტროობის თემაში დაწერო.
 
 
  The administrator has disabled public write access.

Compartir en Facebook
Go to top პასუხის გაცემა
 
GEOENG
წევრობა
photo
ბოლო წერილები
Re:Mercedes-Benz ?????? ????? - ????????, ?????????, ???????
karinex 22:03 - 17-11-2018
Re:W203
guguna8835 20:41 - 17-11-2018
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
georgian 16:21 - 17-11-2018
Re:ტექნიკური რჩევები, დახმარება ძრავთან ENGINE დაკავშირებით...
19dato77 12:19 - 17-11-2018