ჩემი კაბინეტი
Welcome, Guest
Please Register.    Lost Password?
Quick Log In
Go to bottom Post Reply Favoured: 6
TOPIC: Re:დიზელის სექცია
#77424
Yojik (Admin)
MersoMania
Admin
Posts: 11791
graph

Location: Tbilisi, Georgia Birthdate: 1980-11-16 Gender: Male Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
MSN: Mercedes-benz E Class Avantgarde
YIM: 1997
GTALK: 2.4
AIM: YOJ-001
5 Months, 2 Weeks ago; 2017/11/01 12:16
Karma: 99  
Stig
QUOTE:
არ ვიცოდი მაგასაც თუ წერდა კომპიუტერი მადლობა

არაფრის
 
Report to moderator   Logged Logged  
 
  The administrator has disabled public write access.
#77489
guram (User)
Mersedes-Benz
Member Classic
Posts: 11
graphgraph

Location: შიდა ქართლი Birthdate: 1984-07-21 Gender: Male
MSN: Mersedes-Benz E220 CDI
YIM: 2000
GTALK: 2.2
4 Months, 3 Weeks ago; 2017/11/23 12:11
Karma: 0  
სპირალებია შესაცვლელი (დამწვარია ოთხივე) 2.2 CDI-ზე. დაქოქვა გაუჭირდა დილით. სად მირჩევთ სად შევაცვლევინო.?
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#77492
Yojik (Admin)
MersoMania
Admin
Posts: 11791
graph

Location: Tbilisi, Georgia Birthdate: 1980-11-16 Gender: Male Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
MSN: Mercedes-benz E Class Avantgarde
YIM: 1997
GTALK: 2.4
AIM: YOJ-001
4 Months, 3 Weeks ago; 2017/11/25 11:40
Karma: 99  
guram
QUOTE:
სპირალებია შესაცვლელი (დამწვარია ოთხივე) 2.2 CDI-ზე. დაქოქვა გაუჭირდა დილით. სად მირჩევთ სად შევაცვლევინო.?

აი აქ ნახავ ხელოსნების სიას / დიზელის ნებისმიერი ხელოსანი შეგიცვლის:
თემა: ხელოსნები
 
Report to moderator   Logged Logged  
 
  The administrator has disabled public write access.
#77521
beso59 (User)
Member Classic
Posts: 3
graphgraph

4 Months, 2 Weeks ago; 2017/12/05 18:53
Karma: 0  
გამარჯობათ ფორუმელებო, ხშირად ვკითხულობ აქ ნიუსებს და მართლაც სასარგებლოა. იქნებ მეც დამეხმაროთ, წვავს უაზროდ ჩემი მანქანა
ვ211 2005 ე-კლასი 2,2 ცდი.

ე.ი რა ხდება- მანქანას აშკარად ეცვლება ხოლმე ხმა, გაწევაც ფაქტია ეკარგება ვერაა ისეთი როგორიც უნდა იყოს, სიარულისას მოთეთრო-მოცისფრო გამონაბოლქვივით აქვს, ოღონდ სულ არა, სიჩქარეების გადართვისას, სულერთია ზევით თუ ქვევით. კაი მოშნად გამოუშვებს ერთიანად კვამლს და თან სუნი აქვს მძაფრი რაღაც დამწვრისავით. როგორც კი ეგრე დაეწყება თავისით არანაირად არ სწორდება, აი ტრასაზე გავალ თუარა და მაღალ გაზზე ვატარებ გზაშივე სწორდება, უცებ არა ოღონდ ერთი 30-40 კმ უნდა მერე 1-2 თვის, ან თუ ხასიათზე არაა 1 კვირის მერეც იგივე ეწყება და ტრასაზე თუ არ გავედი არ შველის არაფერი (

წვით როცა ეგრე არეული აქვს ქალაქში მიწერს 14-15 მდეც კი გააჩნია მოძრაობას. და ჩვეულ რეჟიმში როცა არ ურევს 6.5-7.5 ფარგლებში.


(სხვა რაიმე სიმპტომები-აბაროტების თამაში, ზეთის კლება, წყალი ბაკში, ცუდი ფარსუნკები ან ტურბინა და ა.შ მსგავსი არაფერი არ ჭირს)

რაც ინტერნეტში მოვიძიე შემშვები (ვპუსკნოი) კოლექტორის პრობლემას ვფიქრობ, ზასლონკებს ვერ აღებს ან არ აღებს ხოლმე და მერე მაღალ გაზზე რომ გავატარებ იხსნება ის ფრთები ვითომ?? მოკლედ არ ვიცი რა ჭირს და თუ ვინმეს მსგავსი პრობლემა გქონიათ ან გსმენიათ რაიმე გთხოვთ დამეხმაროთ )
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#77527
Yojik (Admin)
MersoMania
Admin
Posts: 11791
graph

Location: Tbilisi, Georgia Birthdate: 1980-11-16 Gender: Male Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
MSN: Mercedes-benz E Class Avantgarde
YIM: 1997
GTALK: 2.4
AIM: YOJ-001
4 Months, 2 Weeks ago; 2017/12/06 07:45
Karma: 99  
beso59
გამარჯობა, სასიამოვნოა რომ დარეგისტრირდი კლუბის ფორუმზე
ვერ გეტყვი რისი ბრალი შეიძლება იყოს. "ხელოსნების თემაში" რამდენიმე კარგი ხელოსანი მაქვს ჩამოწერილი, აი ბმული:
თემა: ხელოსნები

ლაშა/ზაზა ან გიორგი/დიტო აბა ამათთან დარეკე.

თუ მოაგვარე ძმურად დაწერე მერე აქ დეტალები თუ რისი ბრალი იყო და ვინ გააკეთა რომ ფორუმელებს გამოადგეს.
 
Report to moderator   Logged Logged  
 
  The administrator has disabled public write access.
#77528
TTE (User)
Member Classic
Posts: 26
graphgraph

4 Months, 2 Weeks ago; 2017/12/06 10:06
Karma: 4  
beso59
სალამი მეგობარო, ჩემი 2003 იანი 2.2 ია, აი რაც ჩამოთვალე მაქედან მოლურჯო-მოთეთრო გამონაბოლქვი და მძაფრი სუნი, აბაროტის თამაში ჰქონდა. აი წვას რაც შეეხება არ წვავდა ბევრს, ნორმალურად.
მიზეზი - სწორედ კოლექტორის ჟალუზები და ამომიყარა (რამაც დიზელის ხმას ზოგადად კიდე მოუმატა ხმა ზამთარში მითუმეტეს) და EGR პრობლემა ასევე, შევცვალე და მაინც ისე შვებოდა და ბოლოს ჩავხსენი და მის მერე მუშაობს ჯვარი წერია
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#77558
beso59 (User)
Member Classic
Posts: 3
graphgraph

4 Months, 1 Week ago; 2017/12/11 16:47
Karma: 0  
ვისთან გააკეთე შეგიძლია მითხრა, როარ ვიწვალო ხელოსნების ძებნაში. ანუ EGR-იც გააუქმებინე? მერე როგორც რუსულ ფორუმებზე ვნახე პროგრამული გადაკეთება უნდაო და ეგეც ხოარ გაგიკეთებია? და რა დაგიჯდა ეს ყველაფერი დაახლოებით თუ გახსოვს
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#77559
TTE (User)
Member Classic
Posts: 26
graphgraph

4 Months, 1 Week ago; 2017/12/11 17:39
Karma: 4  
beso59
გლდანში ქერჩის ქუჩაზე, რესტორან "ქართლი" (მგონი სწორად მახსოვს) მარჯვნის შესახვევია ბოქსები რა, ხალიან გიას ეძახიან, ხალი აქვს სახეზე. აი მანდ რა მეც მიმასწავლეს მე ქუთაისიდან ვარ, კარგი დიზელშიკები ავჭალაში მითხრეს კიდე ოღონდ გვიან როცა გავაკეთე უკვე. EGR პირდაპირ გამიუქმა და ეგაა არაფერი არ გამიკეთებია მეტი, ჩეკი დამიტოვა ანთებული უბრალოდ, 250 ლარი გადავიხადე ყველაფერში, 1სპირალი, თერმოსტატი + შეცვლა.
აი კოლექტორის შერემონტებას ძალიან დიდი წვალება უნდა ნახევარი მანქანა დაშალა ტითქმის
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#77607
zurex (User)
Member Classic
Posts: 9
graphgraph

3 Months, 1 Week ago; 2018/01/12 01:07
Karma: 0  
გაუმარჯოს W211 2.2 CDI მყავს და რა პრობლემა მაქვს ეხლა. ხანდახან რო ვმოძრაბ ანთებს ძრავზე პრობლემას და გაწევას კარგად მაგრად, გინდა ბოლომდე დააწექი პედალს ფეხი გინდა ნახევარზე ერთი და იგივე მოკლედ 60 ჰა ჰა 80 შეიძლება წავიდეს, რო ჩავაქრო და დავქოქო ეგრევე მერე სწორდება შეიძლება 3 დღე ისე მატაროს ხმა არ ამოიგოს მაგრამ ხანდახან დღეში 3 ჯერ ემართება, კომპიუტერზე რო შევაერთე ამოაგდგო ესეთი რამ контроль давления в рампе через дозирующий клапан давление в рампе слишком велико. გამომაცვლევინეს წინა მაღალი წნევის დაჩიკი და მერე კიდე უკანაც მაგრამ პრობლემა მაინც დარჩა, რეალურად არამგონია საერთოდ მაღალი წნევის დაჩიკი იყოს იმიტომ რომ მქონდა შემთხვევა ერთი ორჯერ ანთებული იყო ძრავზე პრობლემა და ტურბინა გახსნა... დანარჩენ შემთხვევაში რო მოკლა ტახომეტრი სიარულისას 2400 ბრუნს არ ააცელს... ნეიტრალში ერთხელ ვცადე როცა ანთებული იყო ძრავზე პრობლემა და 3000 არ ააცილა.... იქნებ ვინმემ იცოდეთ რამე და დამაკვალიანეთ რა
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
#77608
zurex (User)
Member Classic
Posts: 9
graphgraph

3 Months, 1 Week ago; 2018/01/12 13:44
Karma: 0  
დარჩა მაინც ფორუმზე ხალხი??
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.

Compartir en Facebook
Go to top Post Reply
 
GEOENG
წევრობა
photo
ბოლო წერილები
Re:ზეთები მერსედესისთვის
Geno 08:22 - 15-04-2018
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
Yojik 01:01 - 12-04-2018
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
beqa92 07:31 - 11-04-2018
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
spec001 20:51 - 10-04-2018