ჩემი კაბინეტი
გამარჯობა, სტუმარი
გთხოვთ რეგისტრაცია.    დაკარგეთ პაროლი?
Quick Log In
Go to bottom პასუხის გაცემა Favoured: 6
თემა: Re:დიზელის სექცია
#77424
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11866
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
11 თვე, 3 კვირა წინ; 2017/11/01 12:16
Karma: 100  
Stig
QUOTE:
არ ვიცოდი მაგასაც თუ წერდა კომპიუტერი მადლობა

არაფრის
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#77489
guram (User)
Mersedes-Benz
Member Classic
Posts: 11
graphgraph

ადგილმდებარეობა: შიდა ქართლი დაბადების თარიღი: 1984-07-21 სქესი: მამრობითი
მანქანა: Mersedes-Benz E220 CDI
გამოშვების წელი: 2000
ძრავი: 2.2
11 თვე წინ; 2017/11/23 12:11
Karma: 0  
სპირალებია შესაცვლელი (დამწვარია ოთხივე) 2.2 CDI-ზე. დაქოქვა გაუჭირდა დილით. სად მირჩევთ სად შევაცვლევინო.?
 
  The administrator has disabled public write access.
#77492
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11866
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
11 თვე წინ; 2017/11/25 11:40
Karma: 100  
guram
QUOTE:
სპირალებია შესაცვლელი (დამწვარია ოთხივე) 2.2 CDI-ზე. დაქოქვა გაუჭირდა დილით. სად მირჩევთ სად შევაცვლევინო.?

აი აქ ნახავ ხელოსნების სიას / დიზელის ნებისმიერი ხელოსანი შეგიცვლის:
თემა: ხელოსნები
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#77521
beso59 (User)
Member Classic
Posts: 4
graphgraph

10 თვე, 3 კვირა წინ; 2017/12/05 18:53
Karma: 0  
გამარჯობათ ფორუმელებო, ხშირად ვკითხულობ აქ ნიუსებს და მართლაც სასარგებლოა. იქნებ მეც დამეხმაროთ, წვავს უაზროდ ჩემი მანქანა
ვ211 2005 ე-კლასი 2,2 ცდი.

ე.ი რა ხდება- მანქანას აშკარად ეცვლება ხოლმე ხმა, გაწევაც ფაქტია ეკარგება ვერაა ისეთი როგორიც უნდა იყოს, სიარულისას მოთეთრო-მოცისფრო გამონაბოლქვივით აქვს, ოღონდ სულ არა, სიჩქარეების გადართვისას, სულერთია ზევით თუ ქვევით. კაი მოშნად გამოუშვებს ერთიანად კვამლს და თან სუნი აქვს მძაფრი რაღაც დამწვრისავით. როგორც კი ეგრე დაეწყება თავისით არანაირად არ სწორდება, აი ტრასაზე გავალ თუარა და მაღალ გაზზე ვატარებ გზაშივე სწორდება, უცებ არა ოღონდ ერთი 30-40 კმ უნდა მერე 1-2 თვის, ან თუ ხასიათზე არაა 1 კვირის მერეც იგივე ეწყება და ტრასაზე თუ არ გავედი არ შველის არაფერი (

წვით როცა ეგრე არეული აქვს ქალაქში მიწერს 14-15 მდეც კი გააჩნია მოძრაობას. და ჩვეულ რეჟიმში როცა არ ურევს 6.5-7.5 ფარგლებში.


(სხვა რაიმე სიმპტომები-აბაროტების თამაში, ზეთის კლება, წყალი ბაკში, ცუდი ფარსუნკები ან ტურბინა და ა.შ მსგავსი არაფერი არ ჭირს)

რაც ინტერნეტში მოვიძიე შემშვები (ვპუსკნოი) კოლექტორის პრობლემას ვფიქრობ, ზასლონკებს ვერ აღებს ან არ აღებს ხოლმე და მერე მაღალ გაზზე რომ გავატარებ იხსნება ის ფრთები ვითომ?? მოკლედ არ ვიცი რა ჭირს და თუ ვინმეს მსგავსი პრობლემა გქონიათ ან გსმენიათ რაიმე გთხოვთ დამეხმაროთ )
 
  The administrator has disabled public write access.
#77527
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11866
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
10 თვე, 3 კვირა წინ; 2017/12/06 07:45
Karma: 100  
beso59
გამარჯობა, სასიამოვნოა რომ დარეგისტრირდი კლუბის ფორუმზე
ვერ გეტყვი რისი ბრალი შეიძლება იყოს. "ხელოსნების თემაში" რამდენიმე კარგი ხელოსანი მაქვს ჩამოწერილი, აი ბმული:
თემა: ხელოსნები

ლაშა/ზაზა ან გიორგი/დიტო აბა ამათთან დარეკე.

თუ მოაგვარე ძმურად დაწერე მერე აქ დეტალები თუ რისი ბრალი იყო და ვინ გააკეთა რომ ფორუმელებს გამოადგეს.
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#77528
TTE (User)
Member Classic
Posts: 26
graphgraph

10 თვე, 2 კვირა წინ; 2017/12/06 10:06
Karma: 4  
beso59
სალამი მეგობარო, ჩემი 2003 იანი 2.2 ია, აი რაც ჩამოთვალე მაქედან მოლურჯო-მოთეთრო გამონაბოლქვი და მძაფრი სუნი, აბაროტის თამაში ჰქონდა. აი წვას რაც შეეხება არ წვავდა ბევრს, ნორმალურად.
მიზეზი - სწორედ კოლექტორის ჟალუზები და ამომიყარა (რამაც დიზელის ხმას ზოგადად კიდე მოუმატა ხმა ზამთარში მითუმეტეს) და EGR პრობლემა ასევე, შევცვალე და მაინც ისე შვებოდა და ბოლოს ჩავხსენი და მის მერე მუშაობს ჯვარი წერია
 
  The administrator has disabled public write access.
#77558
beso59 (User)
Member Classic
Posts: 4
graphgraph

10 თვე, 2 კვირა წინ; 2017/12/11 16:47
Karma: 0  
ვისთან გააკეთე შეგიძლია მითხრა, როარ ვიწვალო ხელოსნების ძებნაში. ანუ EGR-იც გააუქმებინე? მერე როგორც რუსულ ფორუმებზე ვნახე პროგრამული გადაკეთება უნდაო და ეგეც ხოარ გაგიკეთებია? და რა დაგიჯდა ეს ყველაფერი დაახლოებით თუ გახსოვს
 
  The administrator has disabled public write access.
#77559
TTE (User)
Member Classic
Posts: 26
graphgraph

10 თვე, 2 კვირა წინ; 2017/12/11 17:39
Karma: 4  
beso59
გლდანში ქერჩის ქუჩაზე, რესტორან "ქართლი" (მგონი სწორად მახსოვს) მარჯვნის შესახვევია ბოქსები რა, ხალიან გიას ეძახიან, ხალი აქვს სახეზე. აი მანდ რა მეც მიმასწავლეს მე ქუთაისიდან ვარ, კარგი დიზელშიკები ავჭალაში მითხრეს კიდე ოღონდ გვიან როცა გავაკეთე უკვე. EGR პირდაპირ გამიუქმა და ეგაა არაფერი არ გამიკეთებია მეტი, ჩეკი დამიტოვა ანთებული უბრალოდ, 250 ლარი გადავიხადე ყველაფერში, 1სპირალი, თერმოსტატი + შეცვლა.
აი კოლექტორის შერემონტებას ძალიან დიდი წვალება უნდა ნახევარი მანქანა დაშალა ტითქმის
 
  The administrator has disabled public write access.
#77607
zurex (User)
Member Classic
Posts: 9
graphgraph

9 თვე, 2 კვირა წინ; 2018/01/12 01:07
Karma: 0  
გაუმარჯოს W211 2.2 CDI მყავს და რა პრობლემა მაქვს ეხლა. ხანდახან რო ვმოძრაბ ანთებს ძრავზე პრობლემას და გაწევას კარგად მაგრად, გინდა ბოლომდე დააწექი პედალს ფეხი გინდა ნახევარზე ერთი და იგივე მოკლედ 60 ჰა ჰა 80 შეიძლება წავიდეს, რო ჩავაქრო და დავქოქო ეგრევე მერე სწორდება შეიძლება 3 დღე ისე მატაროს ხმა არ ამოიგოს მაგრამ ხანდახან დღეში 3 ჯერ ემართება, კომპიუტერზე რო შევაერთე ამოაგდგო ესეთი რამ контроль давления в рампе через дозирующий клапан давление в рампе слишком велико. გამომაცვლევინეს წინა მაღალი წნევის დაჩიკი და მერე კიდე უკანაც მაგრამ პრობლემა მაინც დარჩა, რეალურად არამგონია საერთოდ მაღალი წნევის დაჩიკი იყოს იმიტომ რომ მქონდა შემთხვევა ერთი ორჯერ ანთებული იყო ძრავზე პრობლემა და ტურბინა გახსნა... დანარჩენ შემთხვევაში რო მოკლა ტახომეტრი სიარულისას 2400 ბრუნს არ ააცელს... ნეიტრალში ერთხელ ვცადე როცა ანთებული იყო ძრავზე პრობლემა და 3000 არ ააცილა.... იქნებ ვინმემ იცოდეთ რამე და დამაკვალიანეთ რა
 
  The administrator has disabled public write access.
#77608
zurex (User)
Member Classic
Posts: 9
graphgraph

9 თვე, 1 კვირა წინ; 2018/01/12 13:44
Karma: 0  
დარჩა მაინც ფორუმზე ხალხი??
 
  The administrator has disabled public write access.

Compartir en Facebook
Go to top პასუხის გაცემა
 
GEOENG
წევრობა
photo
ბოლო წერილები
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
Yojik 08:12 - 23-10-2018
Re:დიზელის სექცია
Yojik 08:07 - 23-10-2018
Re:ზეთები მერსედესისთვის
Yojik 08:01 - 23-10-2018
Re:დიზელის სექცია
hooligana_09 11:38 - 19-10-2018