ჩემი კაბინეტი
გამარჯობა, სტუმარი
გთხოვთ რეგისტრაცია.    დაკარგეთ პაროლი?
Quick Log In
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6 (1 ნახვა) (1) სტუმარი
Go to bottom პასუხის გაცემა Favoured: 5
თემა: Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
#61396
roland87 (User)
Member Classic
Posts: 52
graphgraph

5 წელი, 11 თვე წინ; 2013/09/25 00:38
Karma: 0  
roland87 wrote:
QUOTE:
გამარჯობათ

მყავს 2003 წლიანი E270 CDI ტიპტრონიკი და ბოლო ერთი კვირაა რაც შევატყე, მუხრუჭს რომ ვაჭერ ხანდახან პედალზე ვგრძნობ პატარა ვიბრაციას და რაღაც ზუილის ხმასაც გამოსცემს, ისე იჭერს ჩვეულებრივად. ჯერ ხელოსანს არ მიჩვენებია, თან ფული შემომელია და ვერ მივდივარ მაგის გამო, ხომ არ იცით რა შეიძლება იყოს?



დავაკვირდი და ეგ ხმა გადმოაქვს მონიშნული ნაწილიდან და თვითონ ეგ დეტალი გამოსცემს ზუილის ხმას და ვიბრირებს ხანდახან.

ისე რაც უნდა იყოს სანამ გავაკეთებ სახიფათო ხომ არ არის მოძრაობის დროს, დაჭერით იჭერს ჩვეულებრივად?
 
 
Last Edit: 2013/09/25 00:42 By roland87.
  The administrator has disabled public write access.
#61398
benco (Admin)
brembo
ადმინისტრატორი
Posts: 3156
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1981-07-29 სქესი: მამრობითი beso7x7 www.mercedesclub.ge
მანქანა: Mercedes-Benz W201
გამოშვების წელი: 1993
ძრავი: 190E 2.3-16V
სახ. ნომ.: MY 190 MB
5 წელი, 11 თვე წინ; 2013/09/25 00:50
Karma: 26  
roland87


ABS-ის ბლოკია ეგ და ეტყობა ვერ აქვს მთლად წესრიგში საქმე.. უნდა შეამოწმო კომპზე.. საშიში არის იმდენად რამდენადაც ეგ თუ გაითიშა გექნება ჩვეულებრივი ტორმუზი როგორც უაბეესო მანქანას.. შეიძლება სხვა დანარჩენ სისტემებიც გაგეთიშოს მაგის გამო. უტორმუზოდ არ დაგტოვებს ყოველშემთხვევაში
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#61404
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11903
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
5 წელი, 11 თვე წინ; 2013/09/25 09:36
Karma: 103  
roland87
QUOTE:
ABS-ის ბლოკია ეგ და ეტყობა ვერ აქვს მთლად წესრიგში საქმე.. უნდა შეამოწმო კომპზე.. საშიში არის იმდენად რამდენადაც ეგ თუ გაითიშა გექნება ჩვეულებრივი ტორმუზი როგორც უაბეესო მანქანას.. შეიძლება სხვა დანარჩენ სისტემებიც გაგეთიშოს მაგის გამო. უტორმუზოდ არ დაგტოვებს ყოველშემთხვევაში

+1
მიიყვანე ცენტრში და მთლიან სამუხრუჭე სისტემას შეგიმოწმებენ. დიაგნოზს რომ დაუსვავენ მერე ცენტრში თუ ძვირი გითხეს გაკეთება სხვა ვარიანტებზე ვიფიქროთ.
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#61406
roland87 (User)
Member Classic
Posts: 52
graphgraph

5 წელი, 11 თვე წინ; 2013/09/25 09:50
Karma: 0  
მე ბათუმში ვარ და ცენტრი მხოლოდ თბილისშია თუ დასავლეთისკენაც არის სადმე?
 
  The administrator has disabled public write access.
#61409
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11903
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
5 წელი, 11 თვე წინ; 2013/09/25 10:12
Karma: 103  
roland87
QUOTE:
მე ბათუმში ვარ და ცენტრი მხოლოდ თბილისშია თუ დასავლეთისკენაც არის სადმე?

სამწუხაროდ თბილისში და მაქეთ არაფერი არ აქვთ
არ გიწევს თბილისში ჩასვლა?
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#61422
nodaril (User)
Member Classic
Posts: 55
graphgraph

დაბადების თარიღი: 1988-04-21 სქესი: მამრობითი
მანქანა: mercedes-benz 230 compressor
გამოშვების წელი: 1999
ძრავი: 2.3
5 წელი, 11 თვე წინ; 2013/09/25 14:01
Karma: 1  
ცლკ 230 კომპრესორი (1999 წ.) მექანიკაზე კარობკის ზეთი რამდენზე უნდა შევცვალო ან რამდენი ჩადის და სად მირჩევთ გამოცვლას და კიდე მატორის რემენი რამდენზე უნდა შევცვაალო?
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#61423
GIGA (User)
Member Avantgarde
Posts: 4174
graphgraph

დაბადების თარიღი: 1988-09-24 სქესი: მამრობითი giga_7474
მანქანა: MB W202
გამოშვების წელი: 1998
ძრავი: 2.3 K
სახ. ნომ.: BRZ-001
5 წელი, 11 თვე წინ; 2013/09/25 14:34
Karma: 11  
nodaril

მექანიკაზე კოლოფის ზეთს არ ცვლიან ხოლმე ძირითადად, მარა თუ მაინც გინდა შეგიძლია. მე რო შევცვალე ხელოსანმა ლამის დამცხო, რატო ცვლიო მაგ ძრავზე თეგეტას აქვს ორიგინალი ზეთი რაც ქარხნული უწერიაო 75W ქვია თუ სწორად მახსოვს და თუ შეცვლი ეგ იყიდე ლიტრი ღირს 25 ლარი, 1.5 ჩადის მარა მოგიწევს 2 ლიტრის ყიდვა. ხელობა ღირს 15 ლარი. მატორი ცეპზე აქვს მაგას შეცვლა არ უნდა, გარეთ არის 2 რემენი ორივე ჩანს ვიზუალურად შეხედე ვიზუალურად შეატყობ თუ აღარ ვარგა და შეცვალე. აქაური რემნები დაახლოებით 30-40 ათასს გადის და ეგრე ცვალე
 
  The administrator has disabled public write access.
#61427
nodaril (User)
Member Classic
Posts: 55
graphgraph

დაბადების თარიღი: 1988-04-21 სქესი: მამრობითი
მანქანა: mercedes-benz 230 compressor
გამოშვების წელი: 1999
ძრავი: 2.3
5 წელი, 11 თვე წინ; 2013/09/25 16:16
Karma: 1  
მადლობა გაიხარე ინფორმაციისთვის, ძალიან კარგია თუ არ უნდა შეცვლა ზედმეტი ხარჯი არ მექნება ესეიგი.
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#61432
Merso (User)
othee
Member Avantgarde
Posts: 2314
graphgraph

ადგილმდებარეობა: othee დაბადების თარიღი: 1912-12-12 სქესი: მამრობითი other other
მანქანა: other
გამოშვების წელი: other
ძრავი: other
სახ. ნომ.: other
5 წელი, 11 თვე წინ; 2013/09/25 20:16
Karma: 21  
ასეთი სიტუაცია მაქვს

ე.ი. როგორც ადრე დავწერე მარჯვენა მხარეს კრილოსა და ბამპერს შორის შეერთება როა, მან მიდის ერთი ვინტი რომელიც მოწყვეტილია. აი სურათი მგონი ჩანს:



ვინტი დაბლიდან იხრახნება, შესაბამისად როცა სულ ეჭირება ზემოთ რაღაც შაიბასავით არის დამჭერზე და იმაში ეჭირება, ვერ გავიგე ეს შაიბა იხსნება თუ კრონშტეინის ნაწილია, ვეჩალიჩე და ვერ ვატრიალებ. აი სურათიც:

რას მირჩევთ როგორ შეიძლება ამოვიღო ეს ვინტის ნაწილი, რომ ახალი ვინტი დავაყენო
 
 
Last Edit: 2013/09/25 20:17 By Merso.
  The administrator has disabled public write access.
#61438
CHIBARA_AMG (Admin)
ეხლა ხანს აქ იყო
ადმინისტრატორი
Posts: 2070
graphgraph

ადგილმდებარეობა: თბილისი დაბადების თარიღი: 1984-04-02 სქესი: მამრობითი
მანქანა: 190E 2.3-16V
გამოშვების წელი: 1987
ძრავი: 2.3 K
5 წელი, 11 თვე წინ; 2013/09/25 22:17
Karma: 16  
roland87


benco
QUOTE:
ABS-ის ბლოკია ეგ და ეტყობა ვერ აქვს მთლად წესრიგში საქმე.. უნდა შეამოწმო კომპზე.. საშიში არის იმდენად რამდენადაც ეგ თუ გაითიშა გექნება ჩვეულებრივი ტორმუზი როგორც უაბეესო მანქანას.. შეიძლება სხვა დანარჩენ სისტემებიც გაგეთიშოს მაგის გამო. უტორმუზოდ არ დაგტოვებს ყოველშემთხვევაში


არაა ეგ აბს


ეგ არის SBC ბლოკი

ელექტრონული სამუხრუჭე სისტემაა მერსედესის და ეგ ზუილიც მატორჩიკის ხმაა წნევას როცა ქმნის ...

თუ მუხრუჭების სისტემას რამე პრობლემა ექნება აუცილებლად დაგიწერს პრიბორში

სხვა შემთხვევაში სანერვიულო არაფერია


ისე 211 მოდელებს ეგ სისტემა პირველ ვერსიებში პრობლემური ჰქონდათ და მერსედესს რექოლიც
ჰქონდა მაგაზე ამიტომ დიაგნოსტიკაზე მაინც გადაამოწმე ....
პატარა აკუმულატორიც შეამოწმე კაპოტში დევს მარჯვენა მხარეს ეგ დამატებითი კვებაა sbc-სთვის და ეგეც უბერავს ხოლმე
 
 
Last Edit: 2013/09/25 22:18 By CHIBARA_AMG.
 
Unlike any other

The best or nothing!!!!


  The administrator has disabled public write access.

Compartir en Facebook
Go to top პასუხის გაცემა
 
GEOENG
ბოლო წერილები
Re:новая серия Страшные истории для рассказа в темноте фильм...
Kottikcpi 11:07 - 25-08-2019
Re:новая серия Страшные истории для рассказа в темноте фильм...
Kottikcpi 11:04 - 25-08-2019
Re:новая серия Страшные истории для рассказа в темноте фильм...
Kottikcpi 11:00 - 25-08-2019
Re:новая серия Страшные истории для рассказа в темноте фильм...
Kottikcpi 10:57 - 25-08-2019