ჩემი კაბინეტი
გამარჯობა, სტუმარი
გთხოვთ რეგისტრაცია.    დაკარგეთ პაროლი?
Quick Log In
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6 (1 ნახვა) (1) სტუმარი
Go to bottom პასუხის გაცემა Favoured: 5
თემა: Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
#60230
უჩა (User)
Member Classic
Posts: 1
graphgraph

6 წელი, 2 თვე წინ; 2013/08/22 08:01
Karma: 0  
მოგესალმებით, მე ახალი წევრი ვარ
ესეთი პრობლემა მაქვს: მყავს მესედეს с220 ცდი 2001 წლის. ჩავაქრე და ვეღავ ვქოქავ. ელექტიკები მომყავს სახლში მაგრამ ვერაფერს ვერ მეუბნებიან იმის გარდა რომ კარგი მანქანაა. გასაღები კეტავს/აღებს, ზამოკს ხსნის, "პრიბორებს" ანთებს მაგრამ ვერ ქოქავს, ნეიტრალშიც ჩამოდის მაგრამ არ იქოქება. მე ზამოკი მგონია მაგრამ არ ვარ დარწმუნებული, აკუმულატორი რომ ყოფილიყო იმის მერე 5 დღე გავიდა ჩვოულებრივ ანთებს ფარებს და რთავს მაგნიტაფონს.
გთხოვთ დამეხმარეთ და მითხარით რა ჭირს ან მითხარით ვისთან წავიყვანო.
თუ არასწორ ადგილას დავწერე ბოდიში.

უჩა არჩუაძე
 
 
Last Edit: 2013/08/22 08:04 By უჩა.
  The administrator has disabled public write access.
#60231
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11910
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
6 წელი, 2 თვე წინ; 2013/08/22 08:49
Karma: 103  
Endeladze
QUOTE:
მადლობა ინფოსთვისკოსვორტზე მაგრად მაინტერესებს ნებისმიერი დეტალი

არაფრის გაიხარე.
აი რაც იიან ბიჭებმა დაგეხმარებიან
ucha320 გაუმარჯოს.
QUOTE:
96-იან s კლასზე 140 ის ზემოთ რომ მივდივაარ მანქანას აქვს პერებოი რამოდენიმეჯეერ და მერე ჩვეულებრივ აგრძელეებს სიარულს 140ის ზევით.რას ფიქრობთ რისი ბრალია? ვერავინ ვერაფერი გაუგოოო.სიგნალიზაციისს გაყვანილობა რომ იყოს არასწორად შეერთებული შეიძლება მაშინ მოხდეს მასეთი რაღააც?

და 140-მდე ისე ადის რომ საერთოდ არ უჭირს? თითქოს მომენტებში შენელების მომენტები არ აქვს, და გაზს რომ ცოტა ფეხს აუშვებ მერე მიაქვს - ან ჰაერმზომია (დიაგნოსტიკაზე უნდა ანახო) და ასევე შეიძლება სადმე დენი კარგავდეს და ემართება პერებოი (ჩიბუხების ბრალიც შეიძლება იყოს). ზაზასთან მიიყვანე ლაგუნასთან და დაგეხმარება სერიოზული ელექტრიკია, ეს არის ნომერი 599 730 481.
უჩა
QUOTE:
მოგესალმებით, მე ახალი წევრი ვარ

გაუმარჯოს, კეთილი იყოს შენი ფეხი მსოფლიოს No.1 ბრენდის და ინოვაციების უშრეტი წყაროს კლუბში
QUOTE:
თუ არასწორ ადგილას დავწერე ბოდიში.

ზუსტად ეს არის სწორი ადგილი
QUOTE:
ესეთი პრობლემა მაქვს: მყავს მესედეს с220 ცდი 2001 წლის. ჩავაქრე და ვეღავ ვქოქავ. ელექტიკები მომყავს სახლში მაგრამ ვერაფერს ვერ მეუბნებიან იმის გარდა რომ კარგი მანქანაა. გასაღები კეტავს/აღებს, ზამოკს ხსნის, "პრიბორებს" ანთებს მაგრამ ვერ ქოქავს, ნეიტრალშიც ჩამოდის მაგრამ არ იქოქება. მე ზამოკი მგონია მაგრამ არ ვარ დარწმუნებული, აკუმულატორი რომ ყოფილიყო იმის მერე 5 დღე გავიდა ჩვოულებრივ ანთებს ფარებს და რთავს მაგნიტაფონს.
გთხოვთ დამეხმარეთ და მითხარით რა ჭირს ან მითხარით ვისთან წავიყვანო.

დიდი შანსია ამთვლელი დაჩიკის ბრალი იყოს, ან საკეტის რომელიც დაკავშირებულია CAN-თან (Controller Area Notwork).
ამავე პოსტში დავწერე ზაზას ნომერი - მაგასთან მიიყვანე და გიშველის.
რომ გააკეთებ მერე დაპოსტე - სხვასაც გამოადგება ინფორმაცია
 
 
Last Edit: 2013/08/22 08:52 By Yojik.
 
  The administrator has disabled public write access.
#60235
Ucha (User)
Member Classic
Posts: 11
graphgraph

6 წელი, 2 თვე წინ; 2013/08/22 11:51
Karma: 0  
zemdeg wrote:
QUOTE:
Ucha


რა ზეთი ჩაასხი, შეიძლება ზეთი არ ვარგა რა იმიტომ კაკუნობს,


ეგ მეც ვიფიქრე და მერე გამოვცვალე ზეთი, უკეთესი ხარისხის ჩავასხი თუმცა არც მანამდე არ მესხა ცუდი ზეთი, როგორც მეუბნებიან... ზეთის ხარისხის ბრალი არამგინია იყოს მაგრამ შეიძლება 5-40 რომ ჩავასხი მაგის გამო ჰქონდეს. 10-40 ზე შეიძლება აღარც ჰქონდეს მაგრამ მესამედ ზეთის შეცვლა აღარ მინდა
 
  The administrator has disabled public write access.
#60240
zemdeg (Admin)
kompressor power///
ადმინისტრატორი
Posts: 5321
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1987-03-02 სქესი: მამრობითი zuradd
მანქანა: MB C32 AMG
გამოშვების წელი: 2002
ძრავი: 3.2
სახ. ნომ.: DOL 002
6 წელი, 2 თვე წინ; 2013/08/22 15:06
Karma: 32  
Ucha wrote:
QUOTE:
zemdeg wrote:
QUOTE:
Ucha


რა ზეთი ჩაასხი, შეიძლება ზეთი არ ვარგა რა იმიტომ კაკუნობს,


ეგ მეც ვიფიქრე და მერე გამოვცვალე ზეთი, უკეთესი ხარისხის ჩავასხი თუმცა არც მანამდე არ მესხა ცუდი ზეთი, როგორც მეუბნებიან... ზეთის ხარისხის ბრალი არამგინია იყოს მაგრამ შეიძლება 5-40 რომ ჩავასხი მაგის გამო ჰქონდეს. 10-40 ზე შეიძლება აღარც ჰქონდეს მაგრამ მესამედ ზეთის შეცვლა აღარ მინდა :)


10w40 ზე არ გაჩუმდება პირიქით, საერთოდ მაგ ძრავს 0w40 უნდა, მობილ1 ან არალი ჩაასხი შემდეგში
 
 
aaaangryyyy

  The administrator has disabled public write access.
#60241
Ucha (User)
Member Classic
Posts: 11
graphgraph

6 წელი, 2 თვე წინ; 2013/08/22 15:29
Karma: 0  
zemdeg wrote:
QUOTE:
Ucha wrote:
QUOTE:
zemdeg wrote:
QUOTE:
Ucha


რა ზეთი ჩაასხი, შეიძლება ზეთი არ ვარგა რა იმიტომ კაკუნობს,


ეგ მეც ვიფიქრე და მერე გამოვცვალე ზეთი, უკეთესი ხარისხის ჩავასხი თუმცა არც მანამდე არ მესხა ცუდი ზეთი, როგორც მეუბნებიან... ზეთის ხარისხის ბრალი არამგინია იყოს მაგრამ შეიძლება 5-40 რომ ჩავასხი მაგის გამო ჰქონდეს. 10-40 ზე შეიძლება აღარც ჰქონდეს მაგრამ მესამედ ზეთის შეცვლა აღარ მინდა :)


10w40 ზე არ გაჩუმდება პირიქით, საერთოდ მაგ ძრავს 0w40 უნდა, მობილ1 ან არალი ჩაასხი შემდეგში


162 000 აქვს გარბენი და ეგეთი თხელი ზეთი შეიძლება ჩაისხას? მემგონი უფრო სქელი ზეთი უნდა ჩაისხას ვიდრე 5/40 და შესაბამისად 10/40.
 
 
Last Edit: 2013/08/22 22:33 By benco.
  The administrator has disabled public write access.
#60243
she1ia (User)
Member Classic
Posts: 2
graphgraph

6 წელი, 2 თვე წინ; 2013/08/22 16:11
Karma: 0  
clk w208 ზე პასატკის დაწევა მინდა და ვინ რას მირჩევს? რა გზით ანუ მარტო ზამბარები საკმარისია?
 
  The administrator has disabled public write access.
#60244
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11910
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
6 წელი, 2 თვე წინ; 2013/08/22 16:53
Karma: 103  
she1ia
QUOTE:
clk w208 ზე პასატკის დაწევა მინდა და ვინ რას მირჩევს? რა გზით ანუ მარტო ზამბარები საკმარისია?

მხოლოდ ზამბარებით კი შეიძლება დაწევა მაგრამ თუ ამორტიზატორებსაც შეცვილი ბევრად მაგრად დადგება მანქანა.
აი ზამბარები:
http://www.myparts.ge/parts_details.php?part_id=63
 
 
  The administrator has disabled public write access.
#60245
zemdeg (Admin)
kompressor power///
ადმინისტრატორი
Posts: 5321
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1987-03-02 სქესი: მამრობითი zuradd
მანქანა: MB C32 AMG
გამოშვების წელი: 2002
ძრავი: 3.2
სახ. ნომ.: DOL 002
6 წელი, 2 თვე წინ; 2013/08/22 17:32
Karma: 32  
Ucha wrote:
QUOTE:
zemdeg wrote:
QUOTE:
Ucha wrote:
QUOTE:
zemdeg wrote:
QUOTE:
Ucha


რა ზეთი ჩაასხი, შეიძლება ზეთი არ ვარგა რა იმიტომ კაკუნობს,


ეგ მეც ვიფიქრე და მერე გამოვცვალე ზეთი, უკეთესი ხარისხის ჩავასხი თუმცა არც მანამდე არ მესხა ცუდი ზეთი, როგორც მეუბნებიან... ზეთის ხარისხის ბრალი არამგინია იყოს მაგრამ შეიძლება 5-40 რომ ჩავასხი მაგის გამო ჰქონდეს. 10-40 ზე შეიძლება აღარც ჰქონდეს მაგრამ მესამედ ზეთის შეცვლა აღარ მინდა :)


10w40 ზე არ გაჩუმდება პირიქით, საერთოდ მაგ ძრავს 0w40 უნდა, მობილ1 ან არალი ჩაასხი შემდეგში


162 000 აქვს გარბენი და ეგეთი თხელი ზეთი შეიძლება ჩაისხას? მემგონი უფრო სქელი ზეთი უნდა ჩაისხას ვიდრე 5/40 და შესაბამისად 10/40.


მაგაზე პასუხი ის მაქვს რომ ჩემ წინა CLK ას 260000 ქონდა გარბენი და 0W40 ვასხავდი, დანარცენი შენ გადაწყვიტე
 
 
aaaangryyyy

  The administrator has disabled public write access.
#60254
benco (Admin)
brembo
ადმინისტრატორი
Posts: 3154
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1981-07-29 სქესი: მამრობითი beso7x7 www.mercedesclub.ge
მანქანა: Mercedes-Benz W201
გამოშვების წელი: 1993
ძრავი: 190E 2.3-16V
სახ. ნომ.: MY 190 MB
6 წელი, 2 თვე წინ; 2013/08/22 22:24
Karma: 26  
Endeladze

გამარჯობა.. კარგია რომ გყავს 190

კოსვორტი უკანა შიტოკი მარტო რათგინდა დანარჩენი გაქვს ყველაფერი? ძრავიც ხომარ არის კოსვორტის?

დაშლილებია არის ელიავაზეც ისანშიც და ფეიქრებზეც... ნაწილის შოვნა არარის პრობლემა.. რასაც ვერ ვშოულობთ იმას ვიწერ მე პირადად.. მეც ვაწყობ 190 კოსვორტის ძრავს ვაკეთებ... 2.3-16V

შიტოკი და ზოგადად აბვესი კოსვორტის ისეთი საკითხი სადმე რომ გამეჩითება ეგრევე ვყიდულობ და ასერომ არამგონია გითხრა სადმე თუ წავაწყდი არ გეწყინოს მაგრამ ჩემთვის მინდა თუ 2 ცალი იქნება ბაზარი არაა გეტყვი

Ucha

რას ნიშნავს თხელი ზეთი არ შეიძლება და სქელი უნდა ჩავასხა??? ვინ გითხრა ან სად წერია რომ ძრავისთვის თხელ ზეთს სქელი ზეთი ჯობია?!

ესეიგი რა გამოდის რომ სადაც მიკრო ხოდებია (ვკლადიშებში, ვტულკებში თუნდა ზეთის ნასოსში, ან ზემოთ გალოვკაში, ცილინდრის პალეცებში და კიდევ მილიონ ძალიან წვრილ გასასვლელებში რომელიც ძრავს კვებავს) სქელი ზეთი უკეთესად გაივლის ვიდრე თხელი? უკეთესად შეზეთავს ვიდრე თხელი? თანაც განსაკუთრებით მაღალ ბრუნებზე?! მერე რა რომ 162K აქვს გავლილი? ჩემსას M102 ძრავია და 380K აქვს გავლილი და სინთეთიკა მისხია და არიკლებს! იმიტომ არიკლებს რომ ძრავი კარგ მდგომარეობაშია და ზეთიც კარგია! თუ ძრავმა ზეთი დაიკლო ის რაც უწერია ქარხნულად, ზეთი კიარ უნდა გამოცვალო, ძრავი უნდა გაარემონტო! მაგრამ გააჩნია კლებას...!! ის ძრავი რომელიც რეკომენდებულზე თუნდაც ცოტა მეტს იკლებს გაცილებით უკეთესი კომპრესია აქვს ვიდრე ის რომელიც გრამს არიკლებს! და ძრავი რომელიც გრამს არიკლებს ეგ კარგი არა რის! გირჩევნია იკლოს და ამატო მაგრამ თავისი ზეთი ასხა ვიდრე არ იკლოს და სქელი ასხა!!

Yojik
QUOTE:
მხოლოდ ზამბარებით კი შეიძლება დაწევა მაგრამ თუ ამორტიზატორებსაც შეცვილი ბევრად მაგრად დადგება მანქანა.
აი ზამბარები:


არანორმალურად ძვირია და დავუწერე კიდეც! მაგ ზამბარის ახოტნიკი იქნება თბილისში 10 კაცი და რაამბავია ესეთი ფასი!
 
 
Last Edit: 2013/08/22 22:50 By benco.
 
  The administrator has disabled public write access.
#60257
maskvicha (User)
Member Avantgarde
Posts: 816
graphgraph

ადგილმდებარეობა: rustavi დაბადების თარიღი: 1987-08-28 სქესი: მამრობითი maskvich3
მანქანა: MERCEDES BENZ 190
გამოშვების წელი: 1983
ძრავი: V8 4.3
სახ. ნომ.: DTM-190
6 წელი, 2 თვე წინ; 2013/08/22 22:46
Karma: 3  
Endeladze wrote:
QUOTE:
გამარჯობა, კეთილი იყოს ჩემი ფეხი ამ ოჯახში:)
თუ შეგიძლიათ რომ მიმასწავლოთ 190-ის დაშლილები(კარქები და იაფები)ან მითხრათ საშუალოდ რა ღირს 190-ის ბენზო ბაკი, უკანა შიტოკი,სტოპები და ბენზონასოსი?
და ისე ნაგლობა არ გამომივიდეს კოსვორტის უკანა შიტოკი ანუ ბამპერი ხომ არ გეგულებათ სადმე?

წინასწარ მადლობა, გამიხარდა რო არსებობს ჩვენს ქვეყანაში ნაღდი ბენცერები,თქვენ გენაცვალეტ:)

გაუმარჯოს ძმას გეტყვი ყველაფერს; დავიწყოთ
ბაკი 30, შიტოკი 90\100 ლარამდე, კოსვორტისას ვერ იშოვი. ფარები ორიგინალი ცალი 50 ლარი და ახლები წყვილი 50 ლარი. ნასოსი 80 ლარი
 
 
Last Edit: 2013/08/22 22:49 By maskvicha.
  The administrator has disabled public write access.

Compartir en Facebook
Go to top პასუხის გაცემა
 
GEOENG
ბოლო წერილები
смотреть фильм фильм Zомбилэнд 2: Контрольный выстрел rutracker mercedesclub.ge uнуq...
Kottikcpi 13:41 - 21-10-2019
онлайн фильм Мысленный волк в хорошем качестве
Kottikcpi 13:36 - 21-10-2019
кинобар смотреть Окей, Лекси! 2019 онлайн в hd качестве
Kottikcpi 13:31 - 21-10-2019
Джокер в 3д смотреть mercedesclub.ge
Kottikcpi 13:27 - 21-10-2019