ჩემი კაბინეტი
გამარჯობა, სტუმარი
გთხოვთ რეგისტრაცია.    დაკარგეთ პაროლი?
Quick Log In
Go to bottom პასუხის გაცემა Favoured: 7
თემა: Re:დიზელის სექცია
#68329
Melime (User)
Member Avantgarde
Posts: 874
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1990-10-05 სქესი: მამრობითი
მანქანა: ML 320 Bluetec
გამოშვების წელი: 2009
ძრავი: 3.0
5 წელი, 11 თვე წინ; 2014/05/07 11:17
Karma: 17  
G_A_G_A wrote:
QUOTE:
Melime

სტარი აქვს გიორგის? სტარზე ეგრევე ამოაგდო ეგ დაზიანება და გიორგისთან ვაფშე სხვა რაღაც დაწერა კომპმა, ამიტომ არამგონია სტარი ქონდეს. ჯერ არ შემიცვლია, ვეძებ ამ ნაწილს 1-2 აქვს და უაზრო ფასი უდევთ, ელიავაზე ან ისანში უნდა გავიარო


გიოს აქვს ორიგინალი ბოშის კომპიუტერი. არა აქვს მნიშვნელობა რომელზე შეართებ. წესით შენ გიო გეტყოდა ძრავის მიერ დაფიქსირებულ შეცდომას, ანუ წნევის ნაკლებობა იქნებოდა კოლექტორების გამო (ვინაიდან ნაკლები წნევა მიდის ტურბინა ვეღარ ქაჩავს, და შეიძლება მაგიტომ დაწერა რეგულატორი). გიომ შენ პრაქტიკიდან გამომდინარე გითხრა, რომ რეგულატორი კიარა კოლექტორების გადაკეთება დაგჭირდებაო. რადგან ახალი რეგულატორი რომ დააყენო, 1-2 თვე გაუძლებს ნაკლებ წნევას კოლექტორების გამო, და მერე ისევ იგივე დაემართება.
მე გადაკეთებული მაქვს ჩემს მანქანაზე, და ასე თუ ისე ვერკვევი მაგ საკითხში.
ჩემი მეგობრული რჩევა მაინც იქნება რომ გაიარო მცოდნესთან კონსულტაცია, სანამ რეგულატორს შეცვლი.

ზაზა არის ელექტრიკი, და ძალიან მაგარია თავის საქმეში. მაგრამ ძრავს და მითუმეტეს დიზელს რაც შეეხება, მანდ უკვე მცოდნე და გამოცდილი ადამიანია საჭირო, ვისაც პრაქტიკა აქვს.
 
 
Last Edit: 2014/05/07 11:20 By Melime.
  The administrator has disabled public write access.
#68330
Melime (User)
Member Avantgarde
Posts: 874
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1990-10-05 სქესი: მამრობითი
მანქანა: ML 320 Bluetec
გამოშვების წელი: 2009
ძრავი: 3.0
5 წელი, 11 თვე წინ; 2014/05/07 11:27
Karma: 17  
Lasha_ug wrote:
QUOTE:
ბათუმში თურქების ბოქსში აქვთ ეგ ხელსაწყო, ჩატეხილი სპირალები ამოაქვთ გალოვკის დაუშლელად.


 
  The administrator has disabled public write access.
#68331
G_A_G_A (User)
Member Classic
Posts: 100
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1990-03-27 სქესი: მამრობითი
მანქანა: w211
გამოშვების წელი: 2007
ძრავი: 3.0
სახ. ნომ.: ILD 008
5 წელი, 11 თვე წინ; 2014/05/07 11:37
Karma: 5  
Melime
გიორგი რომ საქმის მცოდნეა და პროფესიონალი მაგაზე არ გედავები და კვირის ბოლოსთვის მისვლასაც ვაპირებ, ასე რომ არ იყოს არც მივიდოდი, მაგრამ მე სხვა რაღაცას ვამბობ, ბოშის კომპი სხვა რამეს წერდა, აჩვენებდა გაზების პრობლემას, ამიტომ დავიწყეთ ნაწილაკების ფილტრის გატესტვა და აღმოჩნდა რომ მანდ ყველაფერი წესრიგშია, მერე ვიფიქრეთ ისევ კოლექტორი. მე იმის თქმა მინდა რომ სტარმა პირდაპირ აჩვენა ტურბო ატუატორი, მაშინ როცა ბოშის კომპმა სხვა რაღაც დაწერა. მე გიორგის პროფესიონალიზმს არ ვეხები და მჯერა რო საქმე იცის, მე ვამბობ რომ სტარი იმას ხედავს და წერს რასაც ბოში და სხვა მსგავსი კომპები ვერ ხედავენ ან არასწორად წერენ.
 
  The administrator has disabled public write access.
#68332
Melime (User)
Member Avantgarde
Posts: 874
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1990-10-05 სქესი: მამრობითი
მანქანა: ML 320 Bluetec
გამოშვების წელი: 2009
ძრავი: 3.0
5 წელი, 11 თვე წინ; 2014/05/07 11:51
Karma: 17  
G_A_G_A wrote:
QUOTE:
Melime
გიორგი რომ საქმის მცოდნეა და პროფესიონალი მაგაზე არ გედავები და კვირის ბოლოსთვის მისვლასაც ვაპირებ, ასე რომ არ იყოს არც მივიდოდი, მაგრამ მე სხვა რაღაცას ვამბობ, ბოშის კომპი სხვა რამეს წერდა, აჩვენებდა გაზების პრობლემას, ამიტომ დავიწყეთ ნაწილაკების ფილტრის გატესტვა და აღმოჩნდა რომ მანდ ყველაფერი წესრიგშია, მერე ვიფიქრეთ ისევ კოლექტორი. მე იმის თქმა მინდა რომ სტარმა პირდაპირ აჩვენა ტურბო ატუატორი, მაშინ როცა ბოშის კომპმა სხვა რაღაც დაწერა. მე გიორგის პროფესიონალიზმს არ ვეხები და მჯერა რო საქმე იცის, მე ვამბობ რომ სტარი იმას ხედავს და წერს რასაც ბოში და სხვა მსგავსი კომპები ვერ ხედავენ ან არასწორად წერენ.


უთხარი ეგ გიორგის, რომ სტარმა ასე დაწერათქო, და რატოა სხვაობათქო, ეცოდინება და აგიხსნის მეც მაინტერესებს სიმართლე რომ გითხრა და ვკითხავ რომ მივალ შეიძლება არის რაღაც სხვაობები, მაგრამ არამგონია რაიმე ძირეული სხვაობა იყოს.
აქ ისიცაა გასათვალისწინებელი რამდენი ხნის წინ იყავი გიოსთან, ვგულისხმობ იმას რომ, შეიძლება მანქანამ რამე ახალი პრობლემა აიკიდა იმის მერე და ეგ ნახა ზაზამ.
 
 
Last Edit: 2014/05/07 11:57 By Melime.
  The administrator has disabled public write access.
#68333
G_A_G_A (User)
Member Classic
Posts: 100
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1990-03-27 სქესი: მამრობითი
მანქანა: w211
გამოშვების წელი: 2007
ძრავი: 3.0
სახ. ნომ.: ILD 008
5 წელი, 11 თვე წინ; 2014/05/07 11:55
Karma: 5  
Melime

კი აუცილებლად უნდა მივიდე შაბათს ან კვირას და დავადგინო საბოლო დიაგნოზი, იმედი მაქვს რომ აქტუატორი უშველის და კოლექტორებს არ შევეხებით, თუმცა არც მაგას გამოვრიცხავ კიდევ ერთხელ ვამბობ, რომ გიორგის პროფესიონალიზმს ვენდობი, უბრალოდ მაინც მგონია რომ დიაგნოსტიკა უნდა მოხდეს სტარზე აუცილებლად და არა ბოშის კომპზე.
 
 
Last Edit: 2014/05/07 12:03 By G_A_G_A.
  The administrator has disabled public write access.
#68334
Melime (User)
Member Avantgarde
Posts: 874
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1990-10-05 სქესი: მამრობითი
მანქანა: ML 320 Bluetec
გამოშვების წელი: 2009
ძრავი: 3.0
5 წელი, 11 თვე წინ; 2014/05/07 11:59
Karma: 17  
G_A_G_A wrote:
QUOTE:
Melime

კი აუცილებლად უნდა მივიდე შაბათს ან კვირას და დავადგინო საბოლო დიაგნოზი, იმედი მაქვს რომ აქტუატორი უშველის და კოლექტორებს არ შევეხებით, თუმცა არც მაგას გამოვრიცხავ ;) კიდევ ერთხელ ვამბობ, რომ გიორგის პროფესიონალიზმს ვენდობი, უბრალოდ მაინც მგონია რომ დიაგნოსტიკა უნდა მოხდეს სტარზე აუცილებლად და არა ბოშის კომპზე


გასაგებია ))) როდის აპირებ მისვლას მომწერე პირადში, და მეც მაგ დროს მოვალ, მისასვლელი ვარ ისედაც ფილტრებზე
 
 
Last Edit: 2014/05/07 11:59 By Melime.
  The administrator has disabled public write access.
#68336
G_A_G_A (User)
Member Classic
Posts: 100
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1990-03-27 სქესი: მამრობითი
მანქანა: w211
გამოშვების წელი: 2007
ძრავი: 3.0
სახ. ნომ.: ILD 008
5 წელი, 11 თვე წინ; 2014/05/07 12:03
Karma: 5  
Melime

მოკლედ გეტყვი ამ მანქანაზე რა იყო და როგორ, ესეიგი 2 თვის წინ რო ჩამოვიდა და ქონდა ეს პრობლემა მივედი ერთ ნაცნობ ელექტრიკთან დიაგნოსტიკაზე, იმასაც ბოშის კომპი აქვს და დაწერა გაზების პრობლემა, ავდექი შევცვალე დიზელის და ჰაერის ფილტრები (არადა სულ ახალი შეცვლილი იყო ორივე სერვის წიგნის მიხედვით), არ ეშველა, მერე წავედი იურისთან რუსთავში და იქ დაწერა Проблема управления турбины მაშინ ვერ გავიგე ტურბოს სჭირდა რამე თუ რა უნდა მექნა და მივედი გიორგისთან იქაც ბოშის კომპზე დაწერა გაზების პრობლემა აქაც ავირიე და ვაფშე დავიკიდე მანქანა, ნელა დავდიოდი და არ მიქმინდა პრობლემას. მერე მივედი ზაზასთან და დაწერა ისევ ტურბინის მართვის პრობლემა- ანუ აქტუატორი, მოკლედ 4 დიაგნოსტიკაზე ვარ ნამყოფი და აქედან 2 სტარი იყო, რომელიც აქტუატორს წერს და 2 ბოში რომელიც გაზების პრობლემას წერს
 
 
Last Edit: 2014/05/07 12:05 By G_A_G_A.
  The administrator has disabled public write access.
#68337
Melime (User)
Member Avantgarde
Posts: 874
graphgraph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi დაბადების თარიღი: 1990-10-05 სქესი: მამრობითი
მანქანა: ML 320 Bluetec
გამოშვების წელი: 2009
ძრავი: 3.0
5 წელი, 11 თვე წინ; 2014/05/07 13:16
Karma: 17  
G_A_G_A wrote:
QUOTE:
Melime

მოკლედ გეტყვი ამ მანქანაზე რა იყო და როგორ, ესეიგი 2 თვის წინ რო ჩამოვიდა და ქონდა ეს პრობლემა მივედი ერთ ნაცნობ ელექტრიკთან დიაგნოსტიკაზე, იმასაც ბოშის კომპი აქვს და დაწერა გაზების პრობლემა, ავდექი შევცვალე დიზელის და ჰაერის ფილტრები (არადა სულ ახალი შეცვლილი იყო ორივე სერვის წიგნის მიხედვით), არ ეშველა, მერე წავედი იურისთან რუსთავში და იქ დაწერა Проблема управления турбины მაშინ ვერ გავიგე ტურბოს სჭირდა რამე თუ რა უნდა მექნა და მივედი გიორგისთან იქაც ბოშის კომპზე დაწერა გაზების პრობლემა აქაც ავირიე და ვაფშე დავიკიდე მანქანა, ნელა დავდიოდი და არ მიქმინდა პრობლემას. მერე მივედი ზაზასთან და დაწერა ისევ ტურბინის მართვის პრობლემა- ანუ აქტუატორი, მოკლედ 4 დიაგნოსტიკაზე ვარ ნამყოფი და აქედან 2 სტარი იყო, რომელიც აქტუატორს წერს და 2 ბოში რომელიც გაზების პრობლემას წერს


საინტერესოა რატომ წერენ ეგრე განსხვავებულად, იქნება მაგაზე პასუხი აუცილებლად. ან შეიძლება შინაარსობრივად უკავშირდებიან ერთმანეთს, არ ვიცი ნამდვილად ...
 
  The administrator has disabled public write access.
#68369
occ411 (User)
Member Classic
Posts: 40
graphgraph


მანქანა: clk
გამოშვების წელი: 2003
ძრავი: 2.7 cdi
5 წელი, 11 თვე წინ; 2014/05/08 23:03
Karma: 1  
ბიჭებო მიშველეთ რამე clk270 მყავს 2 კვირაა ფეხი მიხურს უკვე ჰაერის გამომშვებიდან ცხელი ჰაერი გამოაქ ტურბინა თუ გაიხსნა ვაბშე თან საკაიფოდ ხურდება ჰაერის გამომშვების გარშემოც მემგონია რო ჩამკეტი არ მუშაობს იმიტორო როგორც არ უნდა დავაყენო კლიმატი ფეხებისკენ მაინც მიაქ ჰაერი რამე მირჩიეთ ვისთან შეიძლება მივიდე ამ პრობლემით ????
 
  The administrator has disabled public write access.
#68377
Yojik (Admin)
MersoMania
ადმინისტრატორი
Posts: 11917
graph

ადგილმდებარეობა: Tbilisi, Georgia დაბადების თარიღი: 1980-11-16 სქესი: მამრობითი Yojikman Mercedes-benz Club Georgia
მანქანა: Mercedes-benz E Class Avantgarde
გამოშვების წელი: 1997
ძრავი: 2.4
სახ. ნომ.: YOJ-001
5 წელი, 11 თვე წინ; 2014/05/09 11:05
Karma: 103  
occ411
QUOTE:
ბიჭებო მიშველეთ რამე clk270 მყავს 2 კვირაა ფეხი მიხურს უკვე ჰაერის გამომშვებიდან ცხელი ჰაერი გამოაქ ტურბინა თუ გაიხსნა ვაბშე თან საკაიფოდ ხურდება ჰაერის გამომშვების გარშემოც მემგონია რო ჩამკეტი არ მუშაობს იმიტორო როგორც არ უნდა დავაყენო კლიმატი ფეხებისკენ მაინც მიაქ ჰაერი რამე მირჩიეთ ვისთან შეიძლება მივიდე ამ პრობლემით ????

ცენტრში მიიყვანე და ნახავენ რაც არის.
დიდი შანსია მაგნიტური კრანის ბრალი იყოს ან რომელი ჟალუზია გაჭედილი/გატეხილი.

P.S. თუ პრობლემა დიზელთან არ არის დაკავშირებული ესეთი საკითხები სამოდელო რიგში / CLK-ს თემაში უნდა დაიწეროს
 
 
Last Edit: 2014/05/09 11:10 By Yojik.
 
  The administrator has disabled public write access.

Compartir en Facebook
Go to top პასუხის გაცემა
 
GEOENG
ბოლო წერილები
смотреть Бладшот онлайн в hd качестве
Kottikcpi 16:18 - 05-04-2020
Сериалы смотреть онлайн
Kottikcpi 16:10 - 05-04-2020
Чтобы купить новую квартиру надо...
Katyahiemo 18:46 - 04-04-2020
Re:დახმარების ოთახი (საერთო თემა) 6
georgian 18:18 - 30-03-2020